Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 nå har jeg sykt vondt. Fikk det plutselig. Begynte først med at det kjentes ut som noen stakk meg langt oppi "hølet" med nåler.. Au! Også fikk jeg akutt vondt.. diare og kjempe kvalm. Kjenner litt press i ryggen, korsryggen. Fikk så vondt i magen at jeg skrek!! smerten har gått over nå men.. hva fader er dette da.. det er masse liv i magen hvertfall, men nå er jeg redd!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 De stikkene som kjennes ut som nåler kan være babyen gnir hodet sitt mot bekenbunnen eller det kan være modning. Dersom du får så vondt en gang til så ville jeg ha sjekket det opp. Så vondt at du skriker høres ikke godt ut!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 ja det er jo helt merkelig dette. Kjenner det presser skikkelig i korsryggen nå.. kjære vene.. jeg vil ikke at det skal skje noe nå! :S Hi
Lilleleen Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg vet ikke hva det er eller hva det kan være, men mitt råd er å ringe føden. Der vet de nok hva det kan være.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 du må ringe føden med en gang eventuelt reise inn. du besktiver akkurat like smerter som det jeg hadde da fødsel var nært forestående. er nok viktig at de får undersøkt deg og få sjekket om du har åpning eller rier på føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå