Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Har barn med en mann, og er sammen med en annen, har vært det i det siste halve året...Elsker denne nye mannen, men i det siste har savnet etter "familien" vært så stort at jeg har bedt om en pause....problemet er at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal "finne ut" av ting, jeg savner jo barna når jeg ikke har de, savner fellesskapet, hus og hjem, ferier etc...Det er ikke snakk om å gå tilbake til x, ikke derfor jeg gjør dette, men har så mye dårlig samvittighet at jeg ikke klarer nyte mitt nye forhold....Nå vet jeg at jeg helt sikkert kommer til å savne kjæresten min også, nå når jeg fritt kan være sammen med barna mine og x når jeg måtte ønske...Hvordan skal jeg klare å bli noe klokere??? Noen som har vært i lignende situasjon? Har du noen råd å gi meg? Frustrert og konstant lei meg....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Det var ikke noe råd da...og takk, det vet jeg så altfor godt, er bare vanskelig og ta et endelig valg...:/
Villa Perlesukker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skrev et lengre innlegg til deg i ste og så forsvant alt så jeg prøver igjen. Jeg vet hvordan du har det for jeg føler det akkurat på samme måte til tider. Når ting er vanskelig tenker jeg tilbake på tiden og tenker da hva om? og enn om? fordi det alltid er lettere å være sammen med pappaen til barna. Men jeg vet jo at det faktisk aldri vil skje. Det er sårt men tiden leger alle sår. Det kommer en ny vår, en ny sommer og en ny dag med glede over deg selv og han du elsker. Unn deg å være lykkelig! Tenk fremover og sakte men sikkert tror jeg at dagene vil bli lysere. Har ikke så mange råd ellers men vil bare gi deg en klem
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Takk for svar! Tror ikke ting hadde vært fullt så vanskelig om det ikke hadde vært for de uskyldige barna i bildet som lider pga mitt valg...men: Tusen takk, for den klemmen trengte jeg.....bare sitter å gråter her nå, min nye kjæreste har det vondt og ville heller bryte helt...men han kommer til meg i kveld så vi får snakket sammen, og alt jeg tenker på nå er at jeg gleder meg til å holde rundt han.....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Forholdet til barna dine er noe du skal ha hele livet, mens forholdet til den nye kjæresten ikke kommer til å være like rosenrødt i lengden. Så hvis din eks er en ok mann (han virker bare ikke spennende nok), ville jeg nok gått tilbake til ham og familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå