Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er HELT utslitt idag, magen er steinhard (kynnere tror jeg), klarer ikke holde på noe mat, og har en helt rar følelse i magen jeg ikke kan huske at jeg hadde i forrige sv.skap. Er en følelse av å ha hold på begge sider i magen, som stikker nedover, det stopper når det stikker i skjeden, tar noen minutter og begynner på nytt igjen. Babyen har rørt på seg i hele dag, ikke noe unormalt rolig..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Det høres ut som at det er kynnere du har. Svangerskapskvalmen kan komme tilbake mot slutten av svangerskapet fordi det da er liten plass inne i magen. Jeg vet ikke hva disse smertene kan være, men det kan jo hende babyen skrur seg dypere ned i bekkenet kanskje? Det skjer jo så mye rart med kroppen når man er gravid, og alle graviditeter er forskjellige så det er ikke godt å vite. Så lenge det ikke er veldig vondt, du ikke har blødninger og babyen beveger seg normalt så er nok alt i orden. Men behagelig høres det ikke ut som det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå