MissMM Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er det noen som har noen gode tips og råd for å få spira til å feste seg? Jeg har EL akkurat nå og lurer på hva jeg bør gjøre (bortsett fra å ha sex selvsagt) for å ha størst mulig sjanse for at jeg snart kan melde meg inn på 1. trimester? Har hørt om en honning?? Ikke cola light Ikke kaffe Ingefær te Melk Hostesaft Andre tips?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Babyklister At du produserer nok progesteron Vitaminer og Tran Har god livskvalitet, dvs at du har det bra med deg selv. Ikke stresser osv. Er i god form/fysisk aktiv - blodgjennomstrømmingen øker ved aktivitet og det igjen øker sjansene for en vellykket graviditet. Ikke alkohol, ikke spekemat, ikke røyking osv... Har selv fulgt alle råd til punkt og prikke uten å bli gravid - nå driter jeg i alle forhåndsregler; min anbefaling: lev som normalt og tenk minst mulig på å bli gravid - så skal du se at spiren sitter snart!! Lykke til da PS: Har blitt gravid ved hjelp av hostesaft - eller så var det tilfeldig, men jeg mistet dessverre... så har ikke tenkt å prøve det en gang til, men har hørt om andre som det har gått bra med!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå