bondeknøl Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Har sett litt på Ecco skoene, hva syns dere om de? Haster ikke med sko enda, men greit å forbrede seg litt.. for dette kan jeg egentlig ingenting om.. Burde jeg kjøpe med lisser eller borrelås? Og hvor gammel var barnet dere når de fikk sine første sko? Hvilken str brukte de? Vi var i butikken i dag og prøvde, mi jente må ha 19.
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Vi kjøpte joggesko på xxl - veldig mye rimeligere enn i skobutikkene - ca 200 kr tror jeg vi betalte Borrelås så lenge du ikke har tenkt til å lære barnet å knyte skoene - hehe
soleia Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Kjøpte nyleg til guten på 11mnd, fordi han no likar å gå når me held han i hendene. Han må ha str 22. Synes det er vanskeleg å få sko på dei små lubne føtene, så valde sko som er lette å utvide heile vegen nedover, om du skjønar. Fann då ut at borrelås var lettare enn snøring.
erteposen + 4 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Myke skinnsko med lisser. Det er det eneste jeg har på mine små babyer. God støtte, tilpasser seg foten, er myk osv. Skofus og Ecco har fine de, og ofte til en rimeligere penge enn en del andre merker. Kavat skal vere fine også. Borrelås er best på større barn siden lissene gir god støtte.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Du vil ha en sko som er lett, har stødig hælkappe og samtidig er så myk at du kan holde skoen i hånden og bøye den sammen med kun en hånd. Snøring gir best støtte og anbefales til de aller minste. Ecco er jo et bra merke som leverer varene.
BlåBlå Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Ecco og Superfit er kjempegode til små føtter. Når de er så små er det best med snøring, og det er viktig at skoene er lette og myke. Jr var ca 11 mnd da han fikk sko. Da hadde han 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå