Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nå snakket med dr. Lindenberg på telefonen, og det gjorde godt. Han sa at det ikke var godt å si hva som hadde skjedd -selv om de to andre legene der mente at eggløsningen hadde begynt, så hadde han sine tvil om det. Han sa at det ikke alltid var slik at alle folliklene holdt fram til uttak. Uansett ville han stryke dette forsøket - slik at jeg fikk det neste gratis:-) Det er utrolig flott gjort, og det ble jeg kjempelglad for. Det var nok pga av usikkerheten rundt det hele.

Folliklene mine var ikke for store ved uttak mente han.

Han hadde gått gjennom min journal, og jeg er jo ikke noen stor eggprodusent, men de eggene jeg har produsert tidligere har vært av god kvalitet, sa han, så her er det bare å prøve igjen. Han vil at jeg skal stå over en sykus, og så ha samme behandling neste gang også. Det blir i juni.

Det er faktisk et stort plaster på såret at jeg får gjøre om dette forsøket - og at han mente at jeg hadde gode muligheter til og lykkes med å bli gravid. Jeg har vært litt nedrykt, men nå skal jeg legge dette bak meg og se framover til neste 3. forsøk:-)

Fortsetter under...

Det må jeg si var plaster på såret! :-) Da slår jeg antakeligvis følge med deg i juni *bank i bordet for at cystene holder seg unna*. Har sjekket med gynekologen min og han jobber i juni/juli slik at jeg slipper å vente til over sommeren og la neste forsøk gå utover jobben igjen. Og ikke minst så vi virkelig slappe av i København neste gang med sommer og sol. :-) Her får man glede seg over det man kan, right!? :-P

Takk! Ja, den samtalen gjorde godt for å holde motet oppe. Vi må gripe fast i det vi kan. Alt ble liksom lettere, og nå har jeg gått meg en lang tur i byen i vårsola og vært på cafe. Da kan vi se fram til Kbh i juni- i sol Lille Egg:-).

Annonse

Så bra at du fikk avklart ting! Skjønner at det måtte gjøre godt. Så flott at han strøk dette forsøket, da har du jo flere muligheter igjen. Satser på at vi klarer det til slutt, selv om det tar på både på den ene og andre måten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...