Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Vi har ikke vært sammen så lenge, men han vil alt vi skal flytte inn med ham og han bor noen timer unna oss, men nærmere faren til barnet mitt.. Og jeg har veldig lyst til det, ettersom føles vanskelig å ha avstandsforhold.. Er jeg gal som flytter inn med ham etter noen mnd???
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Om du har barn og skal flytte inn sammen med barnet så vil jeg si at det er galskap å gjøre etter kun noen måneder. Jeg ville ikke engang vurdert å introdusere min datter for en ny kjæreste etter kun noen måneder
TurboMaria Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Hvis du tenker på bare deg og han, så er det vel ikke noe galt i å flytte sammen tidlig. Men med tanke på barnet så kan det virkellitt fort kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 vi har alt vært sammen i 3 mnd, og han har truffet barnet... Det er veldig seriøst med ham alt, og jeg er sikker på han er den rette... Så vi vil gjerne bo sammen fra høsten av.. Er det ingen som har flyttet ut sammen etter feks 6 mnd?
Verbena Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Definer noen månder? Jeg flyttet sammen med min nåværende samboer etter at vi hadde vært sikkelige kjærester i 8,5mnd. Vi var mye frem å tilbake i 4-5mnd før det, tok litt tid å bestemme oss for å satse pga omstendighetene. Nå har vi vært sammen i 1,5år, akkurat flyttet inn i bolig vi har kjøpt sammen og guttene mine stortrives med dette. Tok gutta med på råd når vi begynte å snakke om å flytte sammen, er trossalt en stor omveltning for de også. De ville helst at han skulle bo sammen med oss med en gang. Så mitt beste råd er å tenk godt gjennom dette. Vet jo ikke hvor gammelt barnet ditt er og om kjæresten din og barnet trives sammen. Om barnet er gammelt nok til at det er mulig å snakke om å flytte sammen med det, så gjør det. Det er bare dere som kan ta denne avgjørelsen, husk bare å ta hensyn til magefølelsen og snakk med kjæresten din om hva slags forventninger dere begge har i forhold til samboerskapet. skal han ha en aktiv oppdrager rolle fra dag en? Forventer du at han tar del i ting som har med barnet å gjøre? står opp om morgenen, ordner for legging, passer det om du skal noe en kveld osv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 jeg mener ikke å prøve å ødelegge gleden din her, men min eks trodde også han hadde funnet den rette, og de skulle flytte sammen, hans store kjærlighet i livet...Så gikk det 3 mnd, og han ble dumpet..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Jeg flyttet inn til mannen permanent etter rundt 7 mnd. Da hadde han vært vekke jevnlig i toukers perioder, og når han var hjemme så "bodde" jeg her hele friperioden hans. Da fikk vi utnyttet tiden best mulig ;-) Og ja, jeg hadde sønnen vår før ham, og han fikk treffe ham ganske tidlig. Men det var pga at han hadde ganske betryggende fritidsaktiviteter som innebærer kontakt med barn f.eks. Men det var eneste som gjorde at jeg følte for å presentere de to etter kort tid.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Jeg og sambo flyttet sammen etter 10mnd:) Har nå bodd sammen i to år i august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå