Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Har bestilt privat UL i Sverige på onsdag. Er da ca 8+2. Her tar de kun 400 norske kr for en undersøkelse. Dette er sinnsykt billig! Hadde tenkt å vente til jeg var rundt 11 el 12 uker, men har så lyst å vite om det lever noe inni der. Er så fælt å ikke vite noe.. Mine foreldre vet jo ingenting ennå, så hvis alt er bra inni magen så slippes jubelen løs!!!!
*Lissi* Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Åhhh! Koselig med ul da:-) Jeg er 8+4 i dag. Tenkte jeg ville vente 3 uker til. Lykke til på onsdag!
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 hei så spennende, hvor i sverige er det? og hva er klinikken? kunne tenkt meg å gjøre det samme som deg!
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hei, så lurt det var å reise til Sverige da. Vi som bor ved grensa å greier burde jo ha tenkt på det =) Men vi skal også på ul på onsdag, da er jeg vel rundt 12 uker.. Vi får ønske hverandre lykke til !!! =) Ps jeg var på ul når jeg var 8 + 3 også, veldig kjekt å se hjerte som slår =)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skal til Gøteborg! Fant en klinikk som ligger midt i byen. Jeg skal være med samboeren på jobb, så kom på at da kunne man jo ta det i samme sleng! www.barnmorskegruppen.se Koster 500 SEK, men dette blir 400 kr! Hadde jo tenkt å vente til jeg var kommet litt lengre. Men siden det er så billig så hvorfor ikke! Har bare så lyst å fortelle det til besteforeldre. Greit å vite at noe lever inni der! Lykke til Gutt 8 mnd + nurk i november på onsdag du også! Heldig du som har kommet så langt!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2010 Det gikk kjempefint på UL! Nå kan endelig jubelen slippes løs. Jeg var kommet eksakt like langt som jeg trodde -på dagen! Jeg var 8+2 i går og den lille målte 18mm. Vi fikk se et bankende hjerte! Stolt og glad gikk vi ut med bilde i hånden. Og så kom gråten i bilen. HELT LYKKELIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå