Gå til innhold

Er 220 kcal for mye til frokost om man prøver å gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, både frokost og lunsj bør bestå av 220 kcal.

Skrevet

Er det en bar eller shake du skal spise?

Det er et fullt måltid dette kan man si.

Du kan feks sjekke myfitnesspal.com eller greteroede sin vektklubb. på myfitnesspal legger du inn hva du veier og hvor mye du vil gå ned og hvor aktiv du er i hverdagen. Den regner ut hvor mye du bør spise av kalorier per dag, hvor mye du får i deg av ulike vitaminer og proteiner og du kan legge inn hvor mye du trener eller feks vasker gulv.. så regner den om dette til kalorier og gir deg ekstra kalorier å gå på..

Du kan også regne ut din bmi og bmr.. bmi er jo et tall som er mest brukt til gjennomsnitt, men bmr regner ut hvor mye kalorier du bruker kun for å eksistere en dag..

ser at du ikke spurte etter dette, men jeg synes den siden er så fin selv, så jeg ville bare anbefale den i tilfelle du var ute etter noe sånt.

Skrevet

Dropp frokosten er mitt råd! Vil du ned i vekt raskt må du spise så lite som mulig! Ingen vits å kaste bort et par hundre kcal på frokost!

Skrevet

Altså dette er en sånn instant havregrøt med blåbær der man bare tilsetter kokt vann. Har regnet ut at det er 220 kcal (sånn ca) i den porsjonen. Synes de pakkene er så greie;-)

Tusen takk for tipets om de sidene. skal jeg sjekke ut!

:-)

Skrevet

Jeg går på Grete Roede og spiser ca 330 kcal til frokost.. De som veier litt mindre enn meg utgangspunktet og spiser menyen under min spiser 220 kcal.

Skrevet

Hørtes sunt og bra ut det :)

Ikke hopp over frokosten i allefall, det er den som setter i gang forbrenningen :)

Lykke til!

Skrevet

jeg er da 15:45.. går i surr i anonymknappen jeg

Skrevet

Da holder jeg meg til grøten min:-) Kanskje jeg kan putte oppi en banan også da, hvor mange kcal er det i en middels stor banan da, dere som har peiling;-) ?

Skrevet

ca 90 kcal i 100 gram banan

Skrevet

Wow, da kan jeg sikker putte oppi en banan også, eller annen frukt, og likevel er det en ok frokost eller lunsj.

Digg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...