Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 ...dere må jo være tette i pappen som tror på det skvipet! Det er vel ingen som greier å trylle frem tusenvis av fisker og brød..! Eller å gå på vannet, ha ha! Det er bare Criss Angel som greier det! Synes faktisk at dere er dårlige foreldre som forteller barna deres alle disse skrønene, og påstår at det er sant. Dere lærer jo barna å lyve!!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Oi, her var det en person uten mye mellom ørene! Relgiøs betyr ikke nødvendivis at man tror på jesus. Det var en rar kam og dra alle under...men, men....når man bare har sagflis i topplokket, kan man kanskje ikke forvente seg så mye mer!
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Hehehe, er dette nok et "jeg ser ned på alle som ikke er akkurat sånn som meg"-innlegg? Huff da, HI.
Pengetreet Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Det finnes mange mennesker som har religiøse/åndelige opplevelser. At du ikke tror på dem, er da ikke deres problem.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Selvfølgelig går det an å gå på vannet! Jeg gjør det jo hver bidige vinter! Og du glemte det med å gjøre vann om til vin.. Det klarer nemlig jeg også ved hjelp av en plastdunk, gjær, sukker, og hvilken smak jeg nå finner det for godt å bruke! MASSE vin blir det!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Er du en bedre forelder enn de som er religiøse når du tror at Criss Angel ikke bruker triks, akkurat som alle andre illusjonister? For det høres ut som om det er det du vil fram til
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Hahahaha; "Det er bare Criss Angel som greier det!" DU må være bra tett i pappen som tror på DET skvipet!!
mamma1980 Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 jeg tror på det "skvipet" hehe.for meg er det realitet. det blir for stort og dumt for meg og bortvise det da jeg opplever og ser det jeg gjør osv i den åndelige delen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 religiøs er da MYE mer enn statskirka............ mulig du trenger å ha litt religionslære du hi.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Ho ho, ja, for å være religiøs er akkurat det samme som blind bokstavtro, som feks å bokstavelig tro på at jesus gkk på vannet el.l. Gurimalla, jeg blir litt bekymret for den oppvoksende generasjon, har de så dumme foreldre?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Men å bokstavelig tro at døde skel vekkes og bli levende på den ytterste dag, det er ikke blindt?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 Du tror heller ikke at folk "ser" og vet ting som skjer i fremtiden fordi du selv ikke kan ta det inn og forstå. Jeg er kristen og prøver å leve etter de ti bud og bare det er vanskelig nok i vår verden Du burde prøve å leve etter de 10 bud selv, jeg regner med du ikke holder ut en eneste dag før du bryter et av budene;)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #14 Skrevet 3. mai 2010 Er kristendommen den eneste religionen mener du? Hvor gammel er du, 9 år? Anbefaler deg å vokse opp LITT mer før du spyr ut "meninger" med bakgrunnsfakta du selv har funnet på...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #15 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er blant disse som tror på d skvipet som du sier....har opplevd masse så sier meg at det er mye sant i d skvipet....
mamma1980 Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 å være religiøs kan være mange ting det. jeg er ikke religiøs, men er troende eks... å jepp Jesus gikk på vannet, laget vann til vin på null komma nix, laget mat til 5000 mennesker av få brød og fisk +++ jaja så i alt dt fjaset så tror jeg på det ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå