Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Moren er fra Peru og faren er norsk og piken er/var ufattelig nydelig...Ta en titt innom bloggen til moren hvis du vil. http://zuvi-info.blogspot.com/ Det er en sterk blogg om ei vakker lita jente og kampen mot kreften. Begravelsen er i morgen og jeg er sikker på de syntes noen vennlige ord og tanker i denne tøffe tiden hadde vært godt. Ta vare på hverandre...Livet er så skjørt
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Så grusomt trist...jeg bare gråter her jeg sitter. Så urettferdig
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Var det bare en som ville kommentere på denne saken da? Trasig at innlegg som; Liker du å bli tatt i rompa?, får mer oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 forferdelig trist. vet aldri hvem det kan skje med. Søskenbarnet mitt fikk leukemi da han var bitteliten, han var så syk vi fikk ikke se han. men han overlevde! skremmende å tenke på hvordan ting hadde vært hvis ikke. Føler virkelig med alle stakkars foreldre som opplever å miste et barn!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Kondolerer!! Huff, vet ikke helt hva jeg skal si.. Det er så utrolig urettferdig! Blir helt på gråten
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 http://www.butikk1.com/vidar/ GUD som jeg gråter!!!!!
Miss Honey Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Kan ikke tenke meg hvor forferdelig det må være å miste sitt barn! Først etter at jeg ble mor selv har jeg blitt ekstremt følsom på disse områdene, når jeg hører om sånne ting griner jeg. Lenge! Ufattelig trist. Tenker på dere!
storm i et vannglass Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Så utrulig smertefullt det må være å miste barnet sitt. Jeg tør ikke engang å tenke på det. Sender alle mine tanker til foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Huff, så forferdelig trist Har ikke ord! Stakkars stakkars familie
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Livet er så urettferdig! Sitter bare her og gråter... Orker ikke lese om det, ei heller se bildene. Dessverre kan ikke foreldrene bare klikke vekk en side slik jeg kan Mine tanker går til dem! Håper de finner styrke videre...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Verden er så urettferdig... hvorfor får syke og demente 80 åringer leve til de er 100 og 3 åringer dø...? En kan ikke tro på en god Gud når det er slik verden ER....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 utrolig trist. Klarer ikke lese alt siden tårene bare renner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå