Gå til innhold

Fant noe under sofaen vår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden fant jeg et kvinnearmbånd under sofaen vår. Verken meg eller samboer sitt. Ingen av oss kjenner til det heller.

For litt lengre siden har vi ommøblert, så jeg er 100% sikker på at armbåndet havnet der etter at vi ommøblerte.

Vi har ikke hatt så mange hjemme hos oss etter den tid, så jeg har fått spurt alle om de savnet armbåndet. Men det tilhører ikke noen.

Nå begynner jeg seriøst å lure på om mannen min har hatt besøk av noen? Han sier at det må være noen av mine venninner sitt, men det er det altså ikke.

Noen som kan hjelpe meg å se litt klart på dette, altså logisk forklaring til hvordan det havnet der?

Skrevet

Det kan ikke ha ligget klemt noen plass i sofaen og så ramlet ned da du ommøblerte eller noe?

Kjøpte dere sofaen ny? Den kan jo ha ligget klemt der lenge, mellom puter eller no?

Skrevet

Jeg finner stadig små søte armbånd etter jentenes venner. Men det er vel ikke slike du har funnet? Jer er og av den oppfatning at slike funn ofte bare er helt logiske. Om han hadde hatt en på si vil jeg tro hun hadde hentet armbåndet fort. Men er han en type som fester mye aleine og er mye aleine så kan det jo være mulig han har hatt besøk. Se han dypt inn i øynene og si du ikke skjønner bæret av hvordan det havner der...spill litt dum og se reaksjonen.

Skrevet

Ja, det er en mulighet. Men uansett er det bare de samme folkene som har vært hos oss, så det tilhører fortsatt ikke noen av dem. Flyttet inn i huset vårt i november '09, så sofaen ble kjøpt da.

Skrevet

Han har ikke hatt en eneste fest her alene enda, så det må ha skjedd mens jeg har vært på besøk / jobb... Men merker jo at jeg blåser opp dette stort inni hodet mitt nå, he he.

HI

Skrevet

Jeg er en typisk utroskap hater. Jeg hadde tålt svært lite...nok med kyssing. Rett på hodet ut om min mann gjorde noe slikt. Men dette tror jeg er helt uskyldig. Og har han ikke hatt fest hjemme aleine så tviler jeg på at han har smuglet noen inn når du var på jobb eller borte.

Skrevet

Tusen takk for svar. Da slutter jeg å spinne videre på denne tanken ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...