Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Det er regn og vått her om dagen og skogstur i barnehagen sto for tur… Så finner jeg ut av regnsettet til jentungen ble kasta for på fredag (skulle kjøpe nytt) men så kom 1.mai og mandag var skogsturen her… Jenta hadde gleda seg masse, så da måtte mor tenke kjapt og lurt. Så i dag ble ei glad og fornøyd (flau mor men)lita frøken levert i barnehagen i hjemmesnekra regnklær! Søppelsekk som frakk og et forsøk på bukser *lol*… På lua ville hun ha en liten plastpose som regnlue, haha, så virkelig ikke ut… Men i nøden lærer naken kvinne å spinne? :-p. Hadde til og med tegna et hjerte foran så det ikke ble så kjedelig.. *haha* Har henta ungen nå og hun var fornøyd med skogstur og regnklærne hadde ikke helt holdt mål! Hadde vært populært hos de andre barna da…Men fortsatt flaut for 'a mor :-p Jaja, håper jeg ikke må levere ungen i søppelsekker flere ganger, det hadde tatt seg ut... ;-)
skorpionfruen Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Hehe kreativt, hadde sikkert bare tenk at jaja, har jeg ikke klær må hun være hjemme bare for at jeg ikke hadde kommet på det. Men ser ikke problemet, barnet var fornøyd og fikk være med
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg måtte på jobb og hun hadde gleda seg masse... Så da måtte jeg bare tenke lurt altså ;-) Synes jeg løste det bra... Spesielt med regnhatten hun selv ville ha *lol* Man skal oppleve mye som mamma og finne på mye rar :-p
Dunder Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 haha! Dette er typisk sånne situasjoner jeg kommer opp i.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Herregud, du må jo være syk i hodet?! Hva gjør du hvis du glemmer å stryke klærne hennes til 17.mai, trer på henne en striesekk?
Mooose Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Hehehe, ler så tårene renner. Utrolig kreativt! Synes det var super søtt gjort av deg! Og barnet ditt fikk være med på tur og er glad og fornøyd! Bedre enn det kan det jo ikke bli
Pengetreet Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 He he det var jo kjempekrativt da Jeg får litt backflash her til min egen barndom. Mamma var utrolig vimsete og var ikke så nøye på ting, men veldig kreativ. hun sydde klær av gamle gardiner og duker. Det så litt alternativt ut, for å si det pent, men på 70 tallet gikk jo mange barn slikt kledd Det viktigste er at jenta di fikk være med på skogturen og at hun er fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 hehe, jobber selv i bhg, så hadde nok også mått le litt ) Men syntes det var kjempe søtt og veldig kreativt ) Hva gjør vi ikke for våre barn så de skal bli lykkelige ;o) hehe )
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Ja, eller kanskje hun trer på henne noen litt skrukkete klær!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 *hehe* er ikke akkurat hver dag man gjør sånne ting da ;-) 17.mai? Da har vi jo alltid noe vi kan bruke... Men nå var det en skogstur vesla hadde gleda seg til lenge, så da måtte den kreative mora slå til *lol* populært hos barna var det da :-p Om ikke alle foreldra synes jeg var galen... de i barnehagen synes det var originalt i det minste *hehe*
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #14 Skrevet 3. mai 2010 Hehe :-p Norge trenger vel noe gale som meg... men hva gjør jeg vel ikke for at vesla skal få sin etterlengtede skogtur når det er mora som er sløv *hehe*
Gjest sug lut Skrevet 3. mai 2010 #15 Skrevet 3. mai 2010 Jeg synes det var fornøyelig og tvers gjennom genialt. Pluss at hver gang du gjør noe sånt lærer ungen din noe om å tenke utafor boksen. Det er kanskje det viktigste de lærer, imho.
sånn ca Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 Hehehe.. Kongebra:D Du klarer virkelig å få snudd situasjonen til noe morsomt, i stedenfor å sette seg ned å gi opp^^ Det trur jeg jenta di kommer til å sitte med mange gode minner om:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #17 Skrevet 3. mai 2010 *hihi* koselig å høre dere :-p Slipper jeg kanskje å tenke at de andre voksne må tro jeg er helt korka... men det er ikke noe galt i å tenke litt alternativt når situasjonene er der *lol* så lenge vesla var fornøyd er jeg det ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #18 Skrevet 3. mai 2010 Høh.... Håper iallfall at den søppelsekken var fra reima eller troll, da...
Pengetreet Skrevet 3. mai 2010 #19 Skrevet 3. mai 2010 Hahaha ¤slår seg i panna¤ Jeg bli visst mer og mer lik mamma.....Hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå