Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 i hudfargen? Jeg har på hender og ansikt, og litt på bryst.
Lene~mor til tre Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 nei hehe, har ikke vært så mye sol enda... men det kommer vel etterhvert
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Er det ikke sol i det hele tatt hos dere? Jeg spør ikke for å være frekk eller noe sånn. Men tenkte at dere får vel farge dere også om det er snø, bare det kommer sol. Til vanlig er vi i påskefjellet ett par dager og når det er sol. Og da får vi alltid kjempefarge siden det er i snøen..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 ja, vist det er sol så..hehe.... Vra ute å gikk tur i sted. Og det snødde og blåste, og var skikkelig surt....så ingen farge her nei...ikke ennå i allefall...
mozell Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Heldig du her har det forsåvidt vært sol, men det blåser jo så inni granskauen surt at det ikke er noe hyggelig å være mye ute. Men har da fått LITT farge i kinnene, det er vel alt. Nå får ikke jeg lett farge da...må jo nesten ligge pal i sola en måned i strekk for å bli 'normalt' brun.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Ja har det, vi bruker å være på isfisking i april og da får vi masse farge på hender og ansikt,,
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Kan vel ikke si det har vært så varmt at vottene har vært av for lenge om gangen. Om vi har fått farge i ansiktet, så er den i allefall frøset bort til nå Nei, regner med det kommer nå fremover når vi er mer ute også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå