Gå til innhold

Bruker barna deres enda ull undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør vi her,, da det er kaldt nok til det. I fjor hadde vi kastet vekk alt ull på denne tiden. Men ofte må vi ta det fram igjen til 17mai. Den dagen slår det aldri feil at det er bikkjekaldt her..

Skrevet

strømpebukser ja, men ikke ull. Ull undertøy bruker vi kun når det er veldig kaldt ute, eller når vi vet vi skal være ute hele dagen på f.eks ski..slalom...

Kaldt, mener jeg da kaldrer enn minus 10 grader på dagen...

Skrevet

nei nå bruker dem bare vanlig stilongs

Skrevet

Storesøster sluttet for 1 mnd siden når vi flyttet og de sluttet i bhg. Hun har hatt vinterdressen noen dager da.

Lillebror på 2 1/2 har brukt det frem til sist uke. Nå har jeg bare microfleece på de kaldeste dagene. Er det så kaldt ute nå er det som regel pga vind og da er vi ikke ute hele dagen.

Skrevet

Ull er sunt - året rundt, er det ikkje?

Her er det i alle fall ull enno. Ikkje kvar dag, men som regel har begge ungane ullundertrøye i staden for t-skjorte.

Dei brukar stillongs/strømpebukse i ull om dei ikkje er i vask.

Skrevet

Jeg sier det samme som Ranveig, for vi bor nemlig samme sted og selv om sola skinner, så er det en sur og kald vind!

Ulla brukes fortsatt =)

Skrevet

Ja, her brukes det ullundertøy. Vi legger det ikke bort før 17.mai i allefall.

Den siste tiden har jeg ikke brukt longs selv, men tatt overtrekksbuksa på når jeg har gått ut. Men tenker jeg må finne frem ull longsen til 17.mai. Slår aldri feil at det er iskaldt da.

Gjest vinterbrud
Skrevet

I dag med nysnø ute,tok jeg på ullstilongsen på jenta mi igjen.De har utedag på skolen og da tenkte jeg det ble for kaldt med bomullstilongs på skogsturen.

Skrevet

Ja det bruker de enda ja,,, ull puster jo og er mye bedre enn bomull, å det er mye snø igjen her oppe enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...