Gå til innhold

Kynnere eller barnet som spenner seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har har masse mensmurringer inatt og de er der fortsatt idag. Går fra ryggen og til knærne. Men før så har jeg hatt kynnere ved at magen blir hard og jeg må tisse...selv om det kun er noen dråper bare. Men idag så blir magen hard men den ser jo helt rar ut. Blir en diiiger kul på ene siden av magen og så føles magen har og så blir det det vondt. Så er så usikker om babyen bare vrir seg og spenner til noen sekunder,det er kynnere eller så smått begynner og få smårier..det er jo flere ganger i timen,men ikke regelmessig ennå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. I dag våknet jeg med kul på høyre side av magen og det føltes stramt og litt vondt. Selv tror jeg det var den lille som lå på den siden og at det er derfor det blir slik.

Skrevet

Okay. Her kommer kulen(sikkert rompa siden hodet er festet) og så blir alt så hardt og vondt noen sekunder før den fosvinner. Sånn har det vært flere ganger idag. Skikklig ubehaglig og vondt. Men da er det sikkert ei som strekker seg litt da:)

Skrevet

Det er ubehagelig når babyen strekker på seg ja og du kan tydelig se skjev mage.

Når du får rier vil du vite at dette er rier. Ved førstemann gikk vannet først på meg, og riene startet 1-2 timer etterpå. Jeg var ikke i tvil om at det var rier. De er vonde og da mener jeg vonde. Og ikke bare ubehagelig og litt vondt.

Skrevet

Sånn har jeg hatt masse av også. Og det gjør vondt, men tror nok det bare er ungen ja. Kynnere skal jo egentlig ikke gjøre vondt.

Jeg har også masse mensmurringer, men jeg tror kanskje at vi merker når det er igang!

Skrevet

Med førstemann gikk også vannet først på meg og så startet riene gradvis etter noen timer. Hadde ingen særlige vondter før fødselen startet med nr 1. Nå har jeg kynnere hele tiden,mensmurringer i ryggen og beina og hatt det ett par dager. Har 12 dager igjen til termin.. føstemann kom en mnd før, må går jeg sikker 2 uker over,hehe

Skrevet

Min mage er også helt rar til tider. Halve siden stikker langt utfor resten av magen. Jeg kjenner at det er ei rompe som stikker ut:-) Magen blir helt hard og stram, og det er ganske så ubehagelig. Men vi vet nok når det er riene som kommer...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hvis babyen ligger og presser ut på den ene siden mens man har en kynner, så vil livmora trekke seg hardt rundt babyen, og magen vil da se skjev ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...