Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Vi har et barn fra hør.. Skriver man hilsen mamma pappa og det eldste barnet, eller begge barna, eller kun den nyfødtes navn?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Vi skrev kun : tusen takk for gaven! Klem fra xxxx (barnets navn). Hadde vi hatt et eldre barn hadde vi ikke skrevet vedkommendes navn i det.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Herregud, det spiller da for faen ingen rolle...! Kortet går rett i søpla likevel!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skrev: Tusen takk for den fine gaven vi fikk når xxx(barnets navn) kom til verden/ble født *datoen*. Hilsen xxx(meg), xxx(samboeren min) og xxx(barnets navn) Tror ikke jeg ville tatt med søskens navn. Hvis søskenet ikke hadde fått gave også da. Da ville jeg kanskje tatt med det også i en setning, samt skrevet navnet til slutt. Tror jeg da, har bare ett barn foreløpig så har ikke tenkt over akkurat dette.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Enig i begge forslagene Har sett begge deler. Har også sett et der dem hadde skrevet vekt og lengde over og under bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå