Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Altså, jeg synes det er herlig at hun er så glad i pappaen sin. Han jobber fullt, og jeg var egentlig litt redd for at det skulle være motsatt, siden hun ikke ser han så mye som meg. Men må si at det skjærer litt i hjertet når hun utelukkende vil til han når vi begge er hjemme, hvis hun slår seg og jeg tar henne opp, så vrir hun seg unna for å komme til pappa i stedet. Kan det være at hun er lei av meg, som alltid er rundt henne? Eller at hun har litt separasjonsangst for pappaen, siden han går fra henne hver dag? Hun har vært utpreget pappadalt siden hun var ca 8-9 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Så bra hun er glad i pappan sin da :-) Her er det omvendt med snuppen på 15 mnd. Hun elsker mamma! Er vi begge hjemme er det mamma, mamma, mamma. Mamma må legge henne, hvis pappa skal bade henne blir hun sinna, stortsett mammadalt hele tiden her hjemme. Skulle ønske min var litt mer pappadalt! Men kan jo være det bare er en fase datteren din er igjennom?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 gutten min har også alltid vært pappadalt, han er 3 år nåog er det fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jenta mi var skikkelig mammadalt, frem til hun var ca 15mnd. Nå er hun 17mnd og er blitt mye mer pappadalt. Jeg synest bare det er herlig og utrolig søtt! Var slitsomt når det kun var meg som gjaldt. Men det ER fortsatt mamma som er best om hun slår seg veldig, eller er syk... Men til vanslig liker hun best å være med pappaen nå. Er helt greit! Klart det kan endre seg hos deg, uansett så er hun superglad i mammaen sin!!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Nei, det kan aldri endre seg. Du er dømt for livstid av en 11 måneder gammel baby.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 jada spydigmikkel, jeg skjønner jo at det KAN endre seg. Var bare ute etter andres synspukter og erfaringer. hi
Dunder Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Datteren min er 2,5 år og har alltid vært pappadalt. Det går litt i perioder, men til sammen er hun mer pappadalt enn mammadalt. Tror ikke dette er noe å henge seg opp i. Se det på den positive siden: tenk hvor sliten du hadde blitt hvis hun hang etter deg døgnet rundt. Slik det er nå så er det jo ikke noe problem for deg å få en pause når pappan er hjemme. Sannsynligvis er dette et tegn på at dere er likestilt når det kommer til ansvarsfordelingen når det gjelder barnet, og at mannen din er en flink pappa. Og det er da bare positivt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Joda, ser den. Er ikke sånn at det plager meg voldsomt, synes det er koselig å se hvor glad hun er i pappaen sin:) Er bare en gang i blant at jeg skulle ønske at hun strakk seg etter meg først, hvis dere skjønner..! Men er ikke bitter på pappaen altså! he he.. Men kan jo håpe at det går litt i perioder her også da;) Kanskje det blir annerledes når hun begynner i bhg til høsten, og ikke har meg i nærheten hele tida. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå