Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ditcher snart den siste ordinære buksa og går over til mammaklær fulltid. Syns det er så vondt når det presser over magen og har det myyye bedre i myke, behagelige ting som jeg får puste i.

Gravikosebuksa (som den kalles hjemme hos oss) flyttet jeg inn i for noen uker siden og er ikke hjemme mange minuttene før jeg inntar den.

Jeg har brukt mammabukser (i tillegg til tights og joggebukser) noen uker allerede. Klarer ikke at det strammer. Har visst fått mage tidligere denne gangen enn sist ja... Da var jeg vel rundt uke 18 før den bula sånn som nå.

Men prøver å kamuflere litt med løse topper frem til det blir offentlig.

Det er nok ikke lenge før mamma klærne snart kommer her i huset igjen heller.. dongeribukser kommer kun på om jeg skal ut, men er kjapp så snart jeg er kommet innen for døren hjemme å få de av :-p

så trivest best i joggebukser nå ja! må vel snart ut å shoppe noen mamma klær, kvitta meg med det jeg hadde fra forrige svangerskap siden det ikke skulle komme noen flere på noen år, men hehe blir bare ett år mellom de to...:)

Eg kjøpte min første mammabukse i uke 8, men har først begynt å bruke den nå (starter på uke 12 imorgen). Syns magen begynner å vise litt, men unngår fortsatt mistanke. Skal på UL på torsdag og etter det føler eg at det er greit å begynne å fortelle det til folk...

Syns mammabuksen er kjempedeil_ig og skal kjøpe mer etter UL... Har ikkje kjøpt noen babyting eller babyklær, mammabuksen var mest for å feire at vi skulle beholde bebisen (ikkje planlagt, men heller ikkje uønsket). Er sikkert bare meg, men det føles nesten litt "farlig" å kikke etter sånt... vil ikkje jinxe det hele! Noen andre som føler det sånn??

Men, oioioi, så eg gleder meg til å gå rundt i sommer med mamma-topper og strutte med den flotte magen min!! Stoltheten sjøl!! :D

Annonse

Takker for svar:)

Ser vi tenker nokså likt, bor i joggeklær hjemme. Tropper faktisk opp i det de dagene jeg klarer å levere ungene også.

De gamle klærne passer ikke lenger, og de tightsene jeg har kjøpt til nå er enten for stramme eller for "slakke"... Blir nok bedre å ta steget over til mamma-avdelingen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...