Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 men at alle snakker og det, og at alle blir påvirket av det er iallefall helt sikkert. Og nå som det er sol, blir det mindre liv på bam, men mer liv ute i gatene:)))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 her SØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØR det....hehe neida ikke så ille, kom ei snøskur i sta, men nå er det sol, og ganske fint )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 nå mobber jeg, men hva betyr det å sø???? men spøk til revolver.. snø??? I mai???? å kjære tid, den hadde jeg hatt problemer med..Nå begynner jeg å sole meg ute, her er deilig når man finner ett sted det ikke blåser på. Litt kald vind her..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 snø er helt vanlig her på denne årstiden, skiftet ikke piggdekkene før forrige søndag...hehe:) I går morges lå det faktisk hvitt på bakken..... (
Lene~mor til tre Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Huff det er faktisk meldt snø her inatt og imorgen tidlig Noe som ikke er vanlig her for å si det sånn... lurer på hva som skjer med klimaet jeg..
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Vi har også hatt sol her idag, barna og jeg var ute til middag. Håper på like fint vær imorgen, da skal jeg ikke på skolen =D Men det er veldig kjipt med den vinden! Og den har de slengt på værmeldinga hele uka =O Synes det er kjipt at jeg må ha vinterdressen på når jeg leker med barna, og synes noen ganger at det er litt kaldt det også =/ Men jeg er en skikkelig frysepinne også da hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå