Gå til innhold

at foreldrene kan drepe sine egne barn det er heilt sykt!!! grusomt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004925

på di sorte bildene han du ta pillen på hvert bilde og lese hva som sjed men hver av ungene.

jeg fikk totalt tårer i øynene og tenkte med engang på mine egne barn. jeg kunne aldri skade mine barn ALDRI! får vondt i helle hjerte mitt med tanken på di stakkars barna..

Skrevet

Gjorde det samme som deg, dro pila over bildene og fikk virkelig kurrert nysgjerrigheten min.. Jeg fikk tårer i øynene også og klarer fortsatt ikke å fatte hvordan man klarer å gjennomføre noe sånt og selv om jeg legger godviljen til å virkelig prøver å forstå hvorfor noen dreper sitt eget barn så klarer jeg bare ikke å fatte det...

Skrevet

Klarer ikke se på bildene en gang uten å gråte! Er helt sykt at noen foreldre klarer å skade barna sine!! :(

Skrevet

To av de bodde i nabohuset vårt :s

Skrevet

Så overskriften, men orker ikke å lese om det.

Huff, helt jævlig.

Min kusine ble drept av sin mann som også tok sitt liv på bursdagen til minstemann.

2 barn ble foreldreløse, dette er mange år siden, men glemmer aldri den tlf jeg fikk om hva som hadde skjedd grusomt.

Skrevet

Ja det er sykt. De som gjør dette er psykisk syke, men i deres forskrudde sinn er det ofte ment som en god gjerning og det er derfor det er så utrolig skremmende. Hadde selv en bekjent som ble drept av sin egen far, han drap også kona og selv selv til slutt. Disse menneskene er vel kommet på et punkt i livet hvor de anser døden som en slags frelse, et bedre sted, og ikke bare for dem selv, men for dem rundt seg. Så de dreper barna sine for i hjelpe dem over til en bedre tilværelse. Nøyaktig hva de tenker og hvordan de resonerer er nok ulikt, men en venninne av meg som er psykolog har tatt fordypning i dette og forklart meg litt om hovedtankegangen bak slike type barnemord. Skremmende!

Skrevet

Helt jævlig ja :(

Skrevet

syyyykt å lese på de svarte feltene..

enn han som slo ihjel datteren med slegge, for så å kjøre henne hjem til sin mor(eksen) da? herre!

Skrevet

Dette var grusom lesning. Noe av det mest urovekkende med hele artikkelen var å lese straffeutmålingene i enkelte saker.

De narkomane foreldrene fra Bergen som hadde utøvd grov mishandling mot datteren sin, slik at hun døde 3 måneder gammel. "Jenta hadde hodeskader, et dusin benbrudd i ribben, armer og ben. Dommeren slår fast at jenta gjennomlevde et inferno i ukene før hun døde". Foreldrene fikk fire år fengsel hver. Fire år??? Det er latterlig, og et hån mot minnet av den stakkars lille jenta. Og hvor var helsestasjonen oppi dette? Barnevernet? Noen må jo ha sett at ikke alt var som det skulle være. Dette er en norsk versjon av "Baby P", bortsett fra at denne jenta var "heldig" og fikk slippe unna smertehelvetet mye tidligere enn "Baby P" gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...