Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har en gammel anmerkning som jeg blir kvitt i mai neste år. Men, skal flytte til høsten tenkte jeg, og ser det er noen som krever depositum. Hvordan fungerer egentlig ordningen med depositum, og er det noe man kan få ordnet selv om man har anmerkning? For det går vel gjennom banken. Har ingen oppsparte midler til det selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Du får nok ikke noe vanlig lån til depositum, men om du har pengene tror jeg ikke det skal by på problemer å få laget en depositumkonto.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Ok. Nei, jeg har ikke pengene, så var derfor jeg tenkte det kunne bli problematisk. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Da kan du ikke regne med å få lån noen steder, dessverre... Been there, done that....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Du kan høre med kommunen om de kan hjelpe deg, men vær obs på at ikke alle uteleiere vil godta kommunal garanti. Du kan jo høre med banken din, om du har et godt forhold til de. En del banker kan være behjelplige med et slags depositumslån. Siden det er penger som blir stående på en sperret konto,er noen banker litt greie. Men dette avhenger nok av hvem du treffer på Evn låne av foreldre, det er jo penger som ikke taper seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå