Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser dit den 21.mai. Noen som har vært der før ? Har hørt det er veldig fint der hvert fall.. Har vært i Side, så kan vel kanskje være noe av det samme...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To ganger med 10 års mellomrom og uten barn.

Trivdes begge gangene, men siste gangen syntes jeg det var fryktelig trangt på stranden. Hyggelige men dog noe masete folk i handlegatene, pass på teppeselgerene ;)

Tror du får en fin tur, god ferie.

Skrevet

Marmaris er helt fantastisk! Jeg er der hvert eneste år! Og har hvert der 15ganger alt! Maten er NYDELIG! været stabilt og menneskene yter veldig god service. De kan for enkelte virke masete, men ønsker du ikke prate kan du unngå øyekontakt eller høflig si du er mett eller ikke har tid til å prate.

Det er billig å være i Marmaris! Jeg anbefaler utflukter som "lazy day", dette er en deilig dag på vannet i en fin skute, du får mat servert og stopper på flere steder for å bade. Ellers er tyrkisk bad et "must" den første dagen. Da får du av all død hud som gjør at brunfargen din vil sitte lenger og du blir god og mør i kroppen.

Jeg skal dit nå 4juni, dette blir min første gang med barn! Så det blir spennende, men vi gleder oss!

Kos dere masse på tur!

Skrevet

åh, det var godt å høre :) Tyrkisk bad har jeg veldig lyst til!

Tusen takk for svar begge to :D

Skrevet

Har også vært i Side... Vært 3 dager i Marmaris. Er kjempe fint der, men Side i mitt hjerte. Fin natur i Marmaris, og grønt. Skal også nedover til Marmaris, 19. mai. Gleder meg!!!

Skrevet

Ja, har vore der. Riktig nok berre på "handletur", då vi budde i Icmeler (ca ein helvtime unna om eg ikkje hugsar feil).

Og ja - Tyrkisk bad er eit MUST, men det er lurt å ta det etter du har gjort det du har planlagt for dagen, du blir usannsynleg trøtt/døsig etterpå.

Gled deg til god og billig mat og flott marked :o)

Skrevet

Jaa!! Ta det på ettermiddagen. For om man er ute i sola etter å ha vært å hatt hamam, blir man lett solbrent :) Heldigvis ikke så alt for varmt i Marmaris på den tiden da!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Foreløpig er det ikke så trangt på stranda, men dersom man beveger seg litt utenom hovedstrendene, er det litt lenger mellom stolene. Dersom man setter seg på den orange bussen til Icmeler og går av litt før man annkommer Icmeler så er det fine strender. Kan også anbefale å gå fra Marmaris til Icmeler langs stranda, det er en fin tur, å da ¨år man jo se om noen av strendene faller i smak.

Også dersom man går til sentrum og tar den rosa bussen som går fra McDonalds (eller 10meter bortenfor) og går av på Aktas så er det også mer privat.

Det er godt og varmt her nå, men ikke for varmt, ligger på rundt 30 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...