Gå til innhold

Morten Ramm??! Kjekk??? Seriøst???!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jentekveld med 6 venninner i helga. Som seg hør og bør, begynte vi å snakke om kjekke gutter, fortrinnsvis kjendiser. Alle skulle nevne hvilke kjendismenn de syns var kjekkest, KUN basert på utseendet (ikke sjarm, ustråling etc)

2 av mine venninner nevnte Morten Ramm som kjekkest, og en syns Henrik Thodesen. Jeg fikk hakaslepp. Disse gutta er morsomme, men kjekke.....? Som i deilig, sexy? Neeeehhh!!

Hva mener dere? :)

Skrevet

Hverken morsomme, kjekke eller sexy, og det er seriøst!

Skrevet

Vet ikke hvem noen av dem er...

Skrevet

Forsåvidt enig i at de ikke er morsomme. Humrer litt av Ramm innimellom..

HI

Skrevet

Henrik er jo litt søt da. Morten er IKKE pen, æsj.

Skrevet

Jeg syns Henrik Thodesen kan være ganske nice, men Morten Ramm? Ehh..nei...

Skrevet

Nei, verken morsom, sexy, eller særlig sjarmerende utstråling.

I Torsdagkveld fra Nydalen har de virkelig gjort en god jobb med å samle opp Norges absolutt dårligste "komikere"

Skrevet

Tenna til Ramm er vel ikke akkurat hotte :P

Henrik er tagbar;)

Skrevet

Jeg synes faktisk Morten Ramm er styggpen. Faktisk sånn at jeg gjerne kunne prøvd en natt med han.

Henrik er penere, men faktisk synes jeg han gjør seg bedre som jente. Da er han jo faktisk innmari pen! :-)

Skrevet

Tror ikke du hadde blitt skuffet etter ei natt med Morten, for å si det slik;-) han er meeget velutstyrt

Skrevet

He he! Kjenner både Morten og samboeren hans godt. Tror ikke han bryr seg så voldsomt om hva damene her inne synes om han. Tror heller ikke du vet så meget om utstyret hans da han er en real og trofast type. Men alltid artig med litt sladder.

Skrevet

har ikke Ramm vist frem utstyret sitt på TV opp til flere ganger da? Ikke så mye hemmelig der akkurat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...