Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kjøpte meg en dressjakke i mykt stoff på fredag. Trodde den kosta 1200 og tenkte denne skal jeg unne meg. Kjøpte flere ting der og andre steder samme dag. Så finner jeg ut når jeg kom hjem at den kostet 1990,- Iiik! Kjenner samvittighetsormenbboltrer seg i magen. Bør vel levere den tilbake.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Det var jo ikke så stor forskjell fra det du trodde den kostet. Stod det feil på prislappen siden du trodde den kostet 1200? For i såfall hadde jeg gått tilbake å lurt på hvorfor jeg måtte betale mer når den ble slått inn i kassa.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Min feil. Har nok sett på prisen på et annet plagg. 800 i forskjell er jo litt. Sukk.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Ja såklart hvis man egentlig ikke hadde råd til den så er det mye i forskjell. Hvis den jakken kommer til å kjøre økonomien på hodet denne mnd så hadde jeg levert den tilbake.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Vi har god økonomi. Er bare det at jeg bruker ikke kjøpe så dyre klær. Og den dagen kjøpte jeg en del.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Du haruansett ikke rett til å få pengene igjen om du ikke har deponert. Ta det bare som en lærepenge og sjekk skikkelig neste gang.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Men da skjønner jeg ikke helt hvorfor du har så dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå