Gå til innhold

Barnevogn, hundebur og Passat........

Anbefalte innlegg

Hei alle mødre/kommende!

Vi har VW Passat, hundebur som tar nesten halve bredden av bag.rom og planer om å kjøpe emmaljunga city cross... Noen som kan fortelle meg om denne vogna får plass ved siden av hundeburet, uten å ta av hjul eller stille på høykant?

Må vel ta en tur til butikken, men bor langt unna så det hadde vært kjekt om jeg kunne finne ut av dette på forhånd - i tilfelle vi må vurdere en smalere vogn.....

på forhånd takk!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141805062-barnevogn-hundebur-og-passat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en barnevogn, hundebur og avensis...

Med det buret vi har nå må jeg sette vogna på høykant. Men når mini var liten hadde jeg et litt mindre hundebur, som gjorde at jeg kunne legge den ned. Nå er vogna sjelden med og behovet ikke så stort. På langturer hadde vi aldri med vogn (har reserve vogn hos besteforeldre og på hytta), så da fikk hunden det normale buret igjen.

Du finner nok ikke noen vogn med 4 hjul som er smalere. Du har noen 3hjulinger, men de er ofte brede i bakhjula for å få litt stabilitet. Men vi hadde tfk og min erfaring av at denne vogna tippet om bikkja gjorde et lite byks til siden (jeg hadde self. båndet i hånden). Etter at noen venner hadde en alvorlig velulykke med tfk, så vi kommer ALDRI til å ha 3hjuling igjen!

akkurat det jeg tenkte om tre-hjuling vs firehjuling i forhold til å gå tur med hund...Da ble jeg enda mer sikker i min sak på at det blir firehjuling i alle fall!

Men utrolig kjedelig hvis det ikke går an å legge ned vogna ved siden av buret, sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...