Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kjøper alle inn egne håndklær til barna? Jeg har lurt litt på dette... Hvor mange trenger man i såfall, og hvilke størelser? Til nyfødt baby.
Gjest ->>- Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Ja, vi har brukt å ha det. Fordi det er upraktisk med den håndklestørrelsen vi voksne foretrekker. Hvor mange du behøver kommer så an på hvor ofte du gidder å vaske tøy at det er nesten umulig å svare på. Størrelse type slikt håndkle de fleste har til håndtørking på badet. Du får dem for bortimot ingenting på f.eks IKEA.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 jeg kjøpte egne til første før han ble født, brukte de den første tiden, men det sklei ut og har siden brukt samme håndklær til alle, med nr 2 kjøpte jeg aldri egne til han.
NormaJean Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Vi kjøpte 4 stk på IKEA, slike håndhåndkler til 10 kr stk. Bra størrelse for ett lite knøtt. Vi bruker slike kjempehåndkler til oss selv!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har aldri kjøpt slikt selv, men vi har en hau. Har fått i barselgave, julegave osv når barna var babyer. Syns de har vært kjekke å ha. Er glad for at jeg slapp å kjøpe inn selv. Eneste minuset er at nå er alle i forskjellige str så får ikke brettet de like fint i skuffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå