Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som kaller guttene sine for Leon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig dere som kombinerer det med et annet navn, sånn at det blir et dobbeltnavn. Det er jo bare så harry!

Skrevet

Er det ikke kjekt at vi har hver vår mening. De liker sikkert navnet tror du ikke det?

Skrevet

Kanskje fordi de liker navnet? Du er litt treg du, stakkar:-( Forsto du virkelig ikke det? Kanskje du har rett på støttekontakt og hjelm...

Skrevet

Hvorfor kan bare ikke alle ha samme smak som deg, mener du?

Skrevet

Jeg er ikke HI, men har også reagert på det navnet. Men vi får nok trøste oss med at vi ikke skjønner greia med det navnet. Synes også det er harry, selv om jeg vet om mange foreldre som ikke faller inn under den betegnelsen som har brukt navnet.

Skrevet

Ser for meg en gjeng med feite harryjenter med tatoveringer og piercinger....."Kom til mamma, Leon!"

Skrevet

Det begynnte med Kathrine sørland...

Jeg syns at navnet er skikkelig harry!

Skrevet

Om/når jeg får meg gutt, skal han hete Leo. :)

Skrevet

Jeg kjenner bare til en som heter Leon, og jeg jobber i barnehage med 100 barn + at jeg kjenner mange med barn. Har ikke fått med meg at det er så mange som kaller guttene sine for Leon, nei... Synes forresten det er et fint, internasjonalt navn.

Skrevet

Stakkars gutten min da! Han heter Leon og er en kjempeskjønn og rolig gutt med glimt i øyet. Vakker er han!

Jeg hadde aldri hørt navnet før, jeg fant det på en gravsten på kirkegården der far min ligger. Denne mannen var født på 1800-tallet. Jeg syntes navnet da var sjeldent og fint. Typisk at det skulle bli mer populært med tiden, men men...

Jeg fant det før Kathrine Sørland!

Jeg syntes det er fint :) Du har sikkert et navn på barnet ditt jeg ikke liker. HELDIGVIS har vi forskjellig smak!

Skrevet

Har ikke fått med meg at det er så mange som heter det jeg. Kjenner ikke en eneste en, bare sett et par Leon'er gjennom mammaforum på nettet. Synest det er kjempefint jeg, ikke harry i det hele tatt.

Skrevet

Tenk å være oppkalt etter et jungeldyr da!

Tror jeg skal oppkalle min neste unge etter et vortesvin, siden det er så kult med dyrenavn..!

Skrevet

Jungeldy? Hva mener du? Leon er et helt vanlig navn i mange land. Om det er en karakter du kjenner til som heter Leon, og du tror at barn som heter Leon er oppkalt etter den, så sier vel det en del om din hjernekapasitet. Ikke imponert...

Skrevet

Jeg vet ikke om noen som heter Leon... Synes forøvrig det er ett helt ok navn, verken mer eller mindre.

Skrevet

Leon betyr jo løve, ergo er man oppkalt etter et jungeldyr.

Det er du som har dårlig hjernekapasitet, ikke jeg.

Tullmus!

Skrevet

Jeg synes også det er Harry! Ser også for meg ei feit sugge som brøler " LEON MATHIAS" eller noe i den duren over hele nabolaget!

Blir så harry å velge sånne navn!

Skrevet

Løvene bor på savannen, din idiot. Er du like parkert i hodet hele dagen, eller er det bare akkurat nå du går på sparebluss?

Det er mange navn som stammer fra dyrenavn, med har blitt vanlige navn. Som feks Bjørn og Ulf. Herregud så teit du er.

Skrevet

Du sliter litt mentalt, du?

Skrevet

Det var et skikkelig vanskelig spørsmål å svare på.. Hmmm kan det være fordi de liker navnet tro??? Jeg gjetter på det, så kan jo du sitte å lure på om det stemmer..

Dummeste spørsmålet jeg har hørt.. Tror du alle og enhver liker navnet på dine barn? Kan være at noen stiller seg spm om hvorfor i all verden du vil kalle barna dine for det???????????

Skrevet

Kanskje fordi de liker det? Kjenner forresten ingen som heter det..

Hva heter dine unger da? De må jo ha verdens mest perfekte navn?

Skrevet

Jeg syntes HI skal si hva hennes barn heter?! Så skal vi fortelle hvem hun er!!

Min sønn heter Leon, og jeg er utdannet innen kjemi og fysikk pluss er personlig trener. Kanskje laaangt fra den mamaen du ser for deg?

Skrevet

Finnes det et dyr som heter Leon? Vet at løve er lion på engelsk. Men Leon, det har jeg aldri hørt om..

Skrevet

Løven er JUNGELENS konge!

(til det nautet som svarte over her)

Så ja, man er oppkalt etter et jungeldyr hvis man heter Leon!

Skrevet

Tror det er fransk for løve. Men det er jo uansett fullstendig irellevant.

Skrevet

Hvor i alle dager har du det fra? Løvene lever på savannen, så forklar hvorfor den er jungelens konge! Naut er du sjæl. Og dermed er du oppkalt etter en stor feit ku!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...