Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Har IKM på torsdag, men holder på å sprekke av nysgerrighet nå! Har de siste dagene vært unormalt trøtt hele dagen, sovet 30 min til 2 timer på dagen, mensmurring i godt over 1 uke, tykk utflod som det bare blir mere av( eneste symptomet jeg husker fra de forrige svangerskapene). Testet i går 4 dager før IKM og den var negativ. Håper sånn på en positiv test til helgen. Ser det er foreldre og barn messe tl helgen, dro dit for 4 år siden, bare minutter etter at jeg hadde testet positivt, kanskje kan jeg gjøre det igjen;-))))))))) Flere med IKM til helge?
Fru Tuttemor Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Eg vil ha neste onsdaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!! :):) Krysser fingrene for deg jeg
*3 prinsesser* Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Heldiggriser dere da! Jeg vil ha løøøøørdag 22. mai!!!!! HE, HE, en smule lenge til!
Fru Tuttemor Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Torsdag nå imorgen :) hehe.lykke til med testingen
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2010 Jo takk for det, men har ikke så store forventninger til morgendagen. Testa i går(ja er en svak sjel), negativ. Murringen i magen er borte, likeså er den tykke utfloden. Har ingen spes tegn på graviditet, føler meg heller ikke gravid, men heller ingen tegn til TR. Det står at livmortappen skal være lukket, men hvordan kjenner man det da? Kjenner jo uansett et hakk i den! Tappetafsing her jeg gitt opp, vet bare at den er der! Skjønner ikke forskjell på noe lengere! Om ikke tanta dukker opp fra morgenen av, venter jeg litt med å teste. Disse testene er sure penger. Skal i allefall ikke ha noen liggende i skapet å friste lengere! Kjøpes kun ved behov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå