Gå til innhold

Ang aktivivtet i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er normalt at babyen er i litt ulik aktivitet fra dag til dag?? Er i uke 23 og har til nå fått veldig hardre spark. Nå virker det som om han mulig har snudd seg, kjenner at han sparker innover men får liksom ikke den harde foten. Andre som opplever dette??

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 20 uker på vei, og her er aktiviteten veldig opp og ned fra dag til dag=) Har nå nettopp hatt tre veldig rolige dager, hvor jeg bare har kjent et bittelite spark i ny og ne, mens igår kviknet hun til igjen og sparket masse! Helt normalt tror jeg, og ingen grunn til bekymring siden det enda er såpass tidlig=)

Skrevet

Det er vel fra uke 28 at vi skal kjenne liv hver dag, å telle 10 spark, så det er ingen grunn til bekymring ennå;) Her varierer det veldig med liv (er 20 uker i morgen) Men i går var d full fest med harde spark i magen, men idag er d bare svake igjen:)

Skrevet

Jeg er 23 uker og sparkene varierer fra dag til dag. I går var han litt roligere, mens i dag kjennes det ut som han ligger å spreller rundt inni der;)

Så det er normalt at sparkene varierer ja!

Skrevet

Ja, ble nesten bekymret da jeg plutselig kjente mindre aktivitet i magen da jeg kom inn i min 25.uke. Han har rett og slett vært litt roligere de siste ukene, men jordmor mener det er fordi han har snudd seg. Nå ligger han både med hodet ned, og ben og armer innover. Da kjenner jeg mest press utover når han tar skikkelig spennatak. Og noen ganger en arm eller fot ut på siden. Han får jo dårligere plass nå etterhvert også, er jo straks i 3.trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...