Gå til innhold

Oh my god, I think I just died and came to takkekortheaven...

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.kortshop.no.

Tips til overtalelsesteknikker om mannen skulle steile? Vi skal jo tross alt pusse opp bad i sommer, og når jeg snakker om at "det koster bare 3000" (etter mitt budsjett, da mener han at man godt kan plusse på en tusenlapp eller to. Så søtt) å fikse soverommet vårt fra trehvittsirkus til lys og lekker spafølelse, ser jeg svetteperlene bryte fram fra panna fra en stakkar som prøve å beherske seg (med varierende hell) foran en sprekkeferdig (i følge Sug Lut, jeg sier meg enig i å bli definert på den måten) hustru.

Hilsen dronningen av parentes,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var problemet? Prisen? I såfall ikke noe problem å finne noe myyye dyrere og ønske seg det først, for så å være grei å si at ok, da tar vi bare de billige på kortshop isteden! :-)

Skrevet

Jepp, pris. Syns ikke 16 kr kortet er ille, når det er inkludert trykking av bilde, valgfri tekst og konvolutter. Men han er så praktisk av seg, vet du, så han har søkt opp diverse gjør-det-selvalternativer, så her nytter det nok ikke å dra den der. Men takk for tipset i alle fall ;)

Skrevet

16 kr var ikke ille. Hos min fotograf koster et helt vanlig takkekort med kun 1 bilde i et pappomslag uten teks med konvolutt 25-35 kr varierende etter antall...

Har prøvd meg på noen sånne rimelig gjør det selv varianter på foroknutsen og eurofoto o.l selv og har ikke blitt så fornøyd (var de sååå mye billigere da?). Tok laaang tid å mekke... program som låste seg, hoppa ut av programmet, starte på nytt for n-te gang osv også ble ikke fargene slik som forventet og teksten ble litt skjeivere enn det så ut som på skjemen. Så jeg tar i allefall vare på linken din til neste gang jeg trenger slikt :-)

Skrevet

Nemlig, akkurat de samme erfaringene sitter jeg med, og etter å ha brølt ut i frustrasjon X antall ganger over å ikke få til de jævla editorene, som i tillegg har stygge maler og design, så skjønner jeg ikke hvorfor det er så vanskelig å bare si ok.

Skrevet

Har du spurt han NÅR dere skal ha tid og tålmodighets overskudd til å sette dere ned med disse gjør det selv løsningene?

Minn han på at dere ganske snart ikke har hender og hoder nok til å gjøre det dere må. Og muligheten for at det blir færre timer med søvn i døgnet er også ganske sannsynlig. Så da er vel ikke overskuddet til gjør det selv løsninger utrolig stort vil jeg tro. Men du kan jo si at om han absolutt MÅ ha denne bittelitt billigere løsningen så får han gjøre det, men det skal godkjennes av deg før noe bestilles! ;-)

Skrevet

sverget at jeg ikke skulle dele denne med noen.. så hysj hysj ;-)

www.lilduckduck.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...