Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 1 pp og jeg fikk positiv test i dag! Jiippii:) Sliter med kvalme og hodepine så det var min kjære søster som overtalte meg til å ta en test. Og den ble positiv en uke før IKM akkurat som jeg fikk i første svangerskap. Så da har jeg visst termin rundt 15-16 januar:) Da blir det to tette med 22 mnd mellomrom:)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Gratulerer så masse! Håper jeg følger etter, IKM på torsdag!
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Gratulerer!!! Satser på at alle andre her også får positive tester snart
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Kjempe hyggelig og høre, masse masse til lykke med svangerskapet og koz deg i rugeverden:) Klem fra meg
Satya Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Å så gøy! Og så tidlig positiv test, da gitt. Gratulerer!!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 Tusen takk alle sammen:) Jeg må nok følge med på dere her inne og heie på dere!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer så masse. Herlig når det klaffer så snart:-) Er selv i 1pp med nummer 3 og håper jeg er like heldig som deg (har ikm på lørdag)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2010 Takk:) Jeg har også IKM på lørdag som kommer. Hadde telt feil så jeg trodde det var nå på torsdag. Så da testet jeg positivt veldig tidlig. Men det gjorde jeg med førstemann også Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå