Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg tegner og maler og pusser opp gamle møbler
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Ja, i alt for stor grad. Tenkte jeg kunne finne på noe annet... HI Andre?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Det meste innen håndarbeide. Data shopping og surfing. Pusser opp huset og fikser hagen.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Sy, mest barneklær, men nå har jeg måtte levere tilbake maskinen pga flytting (bare lånt en, ønsker meg egen!), så da merker jeg at jeg henfaller til denne hobbyen, altså dibbing :-/ Er i hvertfall veldig gøy å sy, og ikke så vanskelig heller.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Jeg liker blomster,interiør og stæsje om i forskjellige stiler. Hage, se etter oppskrifter og råvarer for å lage ny mat, bowling, trene, svømme. Bøker,film og dibb da self.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 hunder er min store lidenskap og hobby. Jeg er på hundetreff, går turer med andre hundeeiere, dressurkurs, hundeutstilling. Etter hvert skal jeg også bruke hunden min i avl.... Har gjennom hunder jeg har hatt oppgjennom truffet veldig mange forskjellige folk, til og med bestevenninnen min møtte jeg pga hundene våre. Selvsagt har jeg masse venner uten hund også, men mine hunder er og blir en del av min familie.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Jeg liker å plukke buser, det er kjempemoro!
Miztery Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Hester (hehe..høres ut som jeg er 10 år..), data, strikking og husarbeid.. Det siste får jeg dessverre sjelden tid til..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 Maler bilder og fotograferer dyr og natur.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #14 Skrevet 3. mai 2010 Fotografering,katter og katteutstilling/avl og hagearbeid. *glede seg til våren kommer for fullt og man kan gå ut i hagen igjen å begynne*
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #15 Skrevet 3. mai 2010 Hagen og oppussing av huset. Dessuten går jeg mye turer på kveldstid og hører på iTunes U (masse gode forelesninger der) .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå