Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-) Jeg er 34 og fra området (bor på Jæren, jobber i Stavanger). Venter også nr 2 i november. Jeg har termin 16. november og er derfor inne i 2. trimester i dag. Puster lettet ut og gruegleder meg til resten:-)

Veldig kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon, ja.

Da møtes vi sikkert på veien til og fra jobb (dersom du ikke tar toget altså..). Jeg bor sentralt i svg og jobber på Jæren :-)

Jeg føler meg litt gammel - så mange som begynner med barn så tidlig her så det er kjekt å bli kjent med noen som er over 30..

Håper vi blir fler etter hvert da!

He, he, vittig! Jeg har alle intensjoner om å ta toget, men det er så deilig å sette seg i bilen om morran at det blir ikke til. Neppe fremover heller, ettersom jeg blir større.

Jeg og føler meg litt gammel her inne. Vi har jo statistikken på "vår" side, men de som er litt yngre enn oss er kanskje litt mer aktive på nettet?

Vi får holde tråden opp, samle opp flere og ta et treff etterhvert:-)

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Hei hei alle sammen :)

Jeg er 31 år fra Stavanger. Venter mitt første barn i november.

Hadde vært veldig koselig å få kontakt med jevnaldrende i samme situasjon!

Har det skjedd noe mer ift denne facebook gruppen dere snakker om over her?

Spennende tider dette altså :)

da har jeg omsider startet en gruppe på FB som heter 11/12 2010.. som er en lukket gruppe hvor bare medlemmene kan se informasjonen.

Litt kryptisk navn men gruppen er for oss med termin i nov og des. 2010 og jeg har selv ikke sagt det til alle enda og det er kanskje dumt å la de få vite det på FB.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...