Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Lurer bare på om det er andre her fra dette området, og i såfall sånn ca når termin er. Jeg har tidlig i januar. Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 litt unna kansje, men jeg bor i Narvik. Er opprinnelig fra . Men jeg har født da.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Ok. Hadde håpet på å finne noen som har erfaringer fra Harstad sykehus/ jordmødre i området og sånn. Dere har vel født i Narvik dere da. Hvordan er forresten jordmortjenesten i Bogen? Har de jordmortjeneste eller må man helt til byen? Du med termin om 25 dager må være veldig spent nå! Jeg er litt misunnelig. Jeg er jo helt i startfasen og enda i den utrygge fasen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 De har jordmor tilnyttet helsestasjonen på Evenskjer og hun tar også imot gravide på legekontoret på Nautå. Så om du kontakter Skånalnd Helsestasjon så kan du få time hos henne. Ellers så har jeg hørt bare gode ting om føden i Harstad. Så lykke til :-)
Carizma83 Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er fra Harstad! Men bor i Bodø,og flytter til Tromsø om 4 uker. Har termin i september. Ang Harstad sykehus så har jeg bare hørt positivt om fødeavdelingen,jeg har mange venner som har født sine barn der, og er veldig fornøyde. Spesielt er det vel ei jordmor? som heter Katre. Hun skal visst være helt super! Lykke til med graviditeten! Jeg tror nok du skal få ei god oppfølging der!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Takk for gode tilbakemeldinger. Det høres betryggende ut. Er det noen som vet om det finnes svangerskapskurs i området? Og er det muligheter for å få privat/ekstra ultralyd her?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Tror du må til Tromsø for privat ul og med reise blir det litt dyrt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 De har fødselsforberedende kurs, også i regi av helsestasjonen på Evenskjer. Var ett kurs like før jul så det kommer sikkert et nytt ett snart. For privat ul må du nok til Tromsø, som nevnt her. Etter fødsel så arrangeres det barselgrupper i regi av Frivillighetssentralen på Evenskjer. Og så er det snakk om å starte opp barselgrupper på helsestasjonen på Fjelldal. Men det er noe du selv må følge med på. Kommer ikke "innkalling" i posten;) 10:27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå