Figa Skrevet 3. mai 2010 #26 Skrevet 3. mai 2010 Barnefaren din da, ikke at det spiller noen rolle hvilke status han har. Selvfølgelig er HI uvitende. Hun tror muslimer har et sett med egenskaper som alle de 1,3 milliarder muslimene i verden lever etter. Fordomsfull og uvitende er hun. Men dessverre er hun ikke den eneste.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #27 Skrevet 3. mai 2010 Mørkhudete menn tiltrekker meg ikke, nei. Aldri sett en som jeg med hånden på hjertet kan si har vært pen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #28 Skrevet 3. mai 2010 Æsj, muslimer er jo bare helt sinnsykt ekle da!! Dårlig hygiene, dumme som stokker og et forvrengt kvinnesyn.....jau no ble eg kaut!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #29 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har to barn med en svart mann, som attpåtil er muslim. Men han er også fotgjenger, student, fotballidiot, sjokoladespiser, sønn, venn, sjakkspiller. Religion kan si NOE om hvem man er, men det er uansett ingen definisjon på hva slags menneske man er. Nå er jeg sammen med en hvit, norsk mann. Men dumper han meg, og Denzel Washington sjekker meg opp, kan jeg leve med det.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. mai 2010 #31 Skrevet 3. mai 2010 Nei, hun er ikke den eneste. Vil tro hun muligens er den som har stått i spissen for de fleste muslim-innleggene her de siste dagene. Kall gjerne meg også fordomsfull og uvitende, men jeg vet at jeg ikke hadde tort å være sammen med en muslim. Misliker ikke muslimer generelt, men er skeptisk til religionen og kvinnesynet, og da snakker jeg av erfaring, altså mennesker jeg har møtt som ikke har respektert meg. Jada, jeg vet at du er gift med en muslim, og man skal ikke skjære alle over en kam, men sånn tenker jeg. Finner de ikke tiltrekkende, og tør ikke, ihvertfall ikke nå som jeg har en sønn. Når det er sagt, så er de vakreste menneskene jeg vet av mørkhudede, så hudfarge handler det iallefall ikke om!
Figa Skrevet 3. mai 2010 #33 Skrevet 3. mai 2010 Du er like fordomsfull som HI når du sier at du ikke hadde "tort" å være sammen med en muslim, som om du vet hvordan alle verdens muslimer er og oppfører seg. Det kunne liksom godt vært din mørkhudete barnefar det var snakk om. Det var en tid det var mørkhudete som ble snakket om på den måten. Det ble kalt rasisme. Og det er nettopp det muslimer blir utsatt for i dag (som i tråder som denne).
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 3. mai 2010 #34 Skrevet 3. mai 2010 Jeg kunne aldri vært sammen med en muslim, på grunn av ulike verdier og tenkemåter. Jeg kunne heller ikke vært sammen med en svart/mørkhudet mann, rett og slett fordi jeg ikke syns det er tiltrekkende.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. mai 2010 #35 Skrevet 3. mai 2010 Som sagt, kall meg gjerne fordomsfull. Jeg er ihvertfall ærlig. Og til opplysning, så hadde jeg ikke tort å være sammen med barnefar heller. Du må skjønne det, Figa, at alle har ikke sklidd gjennom livet med positive erfaringer når det gjelder menn, muslimer eller ikke. Jeg har ikke noe imot muslimer på generell basis, ønsker dem ikke dit peppern gror og bla bla bla, finner bare ikke holdningene (til de jeg har møtt!) tiltrekkende. Den gangen jeg satser på en mann igjen, skal vi ha like verdier og gjensidig respekt for hverandre. Og skulle det vise seg å være en muslim, ja, da blir jeg overrasket. Men at jeg TROR jeg ville falt for en på grunnlag av mine erfaringer? Aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå