Gå til innhold

Hvor mange her ikke kan si, med hånden på hjertet, at de aldri ville vært sammen med en muslim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man trenger ikke være rasist av den grunn. Flesteparten er snille og greie og siviliserte. Jeg tenner bare ikke på svarte/mørkhudete menn. Det har aldri tiltrukket meg.

Hva med dere?

Gjest ->>-
Skrevet

Jeg kan alltids si det, men det vil jo være rent jug.

Du er forresten rimelig på jordet om du tror man må være mørkhudet for å være muslim.

Skrevet

HI her. Mente så klart 'hvor mange her kan si, med hånden på hjertet"

Skrevet

Jeg går ut i fra at du mener praktiserende muslim. Jeg kunne ikke vært sammen med en muslim, eller en religiøs person i det hele tatt. Grunnsynes vårt ville vært forankret på to forskjellige kloder.

Bortsett fra det er jeg temmelig altspisende;)

Skrevet

Mener du muslimer eller mørke/svarte personer. Virker som du tror det er samme ting??

Skrevet

Fargen spiller ingen rolle.

Men i mitt liv leker like barn best.

Derfor kan jeg med hånden på hjertet si, at jeg aldri ville vurdert en muslim.

Skrevet

Jeg kunne aldri blitt sammen med en muslim. Jeg er nemlig en frihetselskende kvinne, som bestemmer over og tar vare på meg selv...

Skrevet

Jeg ville aldri vurdert en muslim, heller ikke en mørkhudet.

Når det gjelder islam så er det ingenting som tiltrekker meg ift religionen, har mest negative erfaringer med muslimer.

Føler meg heller ikke tiltrukket av mørkhudete, siden det også ble nevnt over her. Smak og behag.

Skrevet

Hi her...igjen...

Jeg mente mørkhudete menn, ikke muslimer. Ble bare så 'revet med' at denne forrige muslimdebatten.

Skrevet

Jeg vil tro at akkurat nå er sjangsen ganske så liten, siden jeg har en mann:) Og jeg tror heller ikke jeg ville ha valgt en mann som var kristen eller muslim egentlig, det har noe med at vi har ikke helt samme livssyn.

Men hva er egentlig forskjellen på en muslim og en kurder? Og må en muslim være mørkhudet? For meg så virker det som at veldig mange her inne tror at muslimer er en egen folkerase.

Litt rart egentlig, før i tiden kunne man f.eks høre at det hadde flyttet inn noen afganere eller kurdere borti gata, i dag hører man bare at det har flyttet inn noen muslimer^^

Gjest ->>-
Skrevet

Ok. Man skal jo aldri si aldri, men jeg har veldig vanskelig for å tenke meg at jeg noensinne skulle ønske å være sammen med en mørkhudet mann.

Skrevet

Jeg kan kansje si det, for om det skulle skjære seg mellom min mann og meg ville jeg sørget for å få oppfylt drømmen om en engelskmann (med typisk engelsk utseende)- og de er stort sett ikke muslimer.

Du er jo litt festlig når argumentet ditt for å ikke være sammen med en muslim er at du ikke tenner på mørkhudete menn;)

Skrevet

Kunne ikke vært sammen med en muslim. En sekulær muslim kunnne jeg vært sammen med om jeg kjente han godt og lenge og visste at han virkelig var sekulær.

Hudfarge har ingen betydning for hvem jeg velger, men foretrekker menn med tilsvarnede livssyn (en form for mainstream kristendom, agnostiker eller ikke praktiserende ateist) og kultur.

Dere som sier at dere ikke liker mørkhudete. Hva med adopterte?

Skrevet

Æææææsj....engelskmenn er jo bare helt grusomme..!!!

Skrevet

Jeg svarte at jeg ikke tenner på mørkhudete.

Da gjelder selvsagt dette også adopterte mørkhudete!

Skrevet

Hører mange sier det, og det er jo kjempeflott, så får jeg dem for meg selv.

Gjest ->>-
Skrevet

Det er vel en viss forskjell på å "ikke like" og "ikke føle seg tiltrukket av," synes du ikke?

Skrevet

Jeg er også en frihetselskende kvinne. Jeg gjør og sier som jeg vil. Jeg er gift med en muslim.

Skrevet

Jeg kunne aldri vært sammen med en som er lavere enn meg, tynnere enn meg, styggere enn meg, fattigere enn meg, mørkere enn meg, hmmm, egentlig så har jeg det ganske bra alene!

Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med noen som lot livet sitt bli styrt av dogmer, uansett hvilken religion. Spesielt ikke dersom han ville træ disse nedover hodet på meg ;) Jeg reflekterer ganske mye over verdier, kulturforskjeller, individuelle særpreg, "rett" og "galt". Og liker å finne mine egne sannheter. Noe gir ressonans, andre ikke.

Skrevet

JEG! Spiller ingen rolle hvor "hyggelig" han hadde vært, sannheten kommer frem.

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri ville vært sammen med en muslim.

Er du forresten så dum at du tror alle mørkhudede er muslimer? Jeg har barn med en mørkhudet, som IKKE er muslim.

Skrevet

Hun tror ikke alle mørkhudete er muslimer, men hun tror alle muslimer er mørkhudete. Så slapp av Adele, mannen din bli ikke satt i bås ;)

Skrevet

Han er ikke mannen min, og jeg bekymrer meg heller ikke for at han skal bli satt i bås. Bare synes HI virker en smule uvitende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...