M*A*S*H* Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Oppdaget plutselig jeg er i min siste uke her på andre tri!!! Det gikk fortere enn jeg hadde tenkt. Vips så var vi seriøst nærmere fødsel og en ny baby i huset!!! Iiikkk for jeg syns ikke noe er klart... Har jo tenkt å bruke kombivogna etter storebror, men hva vil han mene om det??? Han bruker den jo fortsatt iblant når bi skal på tur i helgene og han skal sove... Hmmm. Og seng, den er ikke i orden ennå... Husker ikke helt hvordan vi forberedte oss forrige gang, men nå syns jeg ikke noe er i orden??? Tenk om baby kommer for tidlig, og så har vi ikke en gang senga i orden? Huff kjenner panikken kommer krypende, men det er jo fortsatt 12 uker igjen til termin da. Men var jeg så immobil sist??? Føler meg så innmari høygravid, magen er stramt som et trommeskinn og sprenger, vondt å sitte rett opp og ned fordi magen har ikke plass. Og orker ikke bevege meg noe særlig pga bekkenløsning. Wæhhh så er det sååå mange uker igjen... Jaja det var dagens panikk.! Ses i tredje trimester, da!!!
Løvinna30 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 dette blir min siste uke også, bytter på fredag. Er 27+4 i dag.. og det kiler i magen rett og slett, jeg er spent på 3 trim, det er liksom ikke noe etter det. Husker da jeg var i 1 trimester, og var i uke 14-15 og sånn.. det føles leenge siden. mangler noen ting jeg og, som sengetøy, og masse sånne småutstyr, og bilsete og stellekommode.. Koster jo litt og, så må ta ting litt etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå