Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har strevet veldig med å løfte opp beina når hun ligger på ryggen, og legge seg mot siden når hun ligger på magen.

Men istedet for å få fart på rullingen, har hun begynt og trekke ene kneet opp under seg når hun ligger på magen av og til!

Sønnen vår kastet seg plutselig rundt når han var rett over 5 mnd, og rullet uten problemer både fra mage og fra rygg, så det er godt med forskjell på dem her gitt :-)

Men har noen her opplevd at barna ikke har begynt å rulle i det hele tatt? Hun er 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstejenta vår på nå snart tre, rullet aldri så vidt jeg kan huske. Men hun var sent med alt motorisk, gikk ikke før hun var 16 mnd f.eks.

Krabbet da hun var 12 mnd..

Nå er hun helt normal motorisk.

Skrevet

jenta vår er veldig rolig av seg da. Hun ligger og rister leker og vifter som en gal med både armer og ben, men resten er liksom ikke så interessant :P

Jaja, jeg er jo tante til en gutt som aldri lærte seg å krype fordi han hadde panikk for å ligge på magen, men han er jo normal han også. Går nok fint

Skrevet

Hei!

Dette lurer jeg også på. jeg har en datter på 6 måneder som en sjelden gang ruller fra rygg til mage eller mage til rygg og da tror jeg ikke det har vært helt med vilje. Men hun er kjempeflink til å ligge på magen, kan ligge leeenge og leke og skyve seg bakover og rundt. Hun løfter overkroppen med hendene og ser ut som hun skal begynne å krabbe når som helst. Har også hørt man skal rulle først, men det ser ikke ut til å være tilfelle her...

Skrevet

Akkurat likt er det her :-) Med unntak av at hun ruller ikke _i_det_hele_tatt_

Men men, det ordner seg nok, de er kanskje bare veldig raske med alt annet, eller bare for utålmodige til å streve med den rullinga.

Her skal en opp og fram!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...