Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg tror jeg vet hvem ei her inne er utifra det hun har skrevet , men har ikke spurt henne enda..Litt fordi noe av det som er skrevet er ganske intimt, så det er kanskje best å la det ligge:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Nei, bare en person som også vet hvem jeg er.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Ja ei, men hun har født for ikke så lenge siden og jeg har ikke sett henne her inne siden det. Ville ikke fortalt henne at jeg vet det, men hun har ikke skrevet ufordelaktige og ekstremt private ting heller, vil bare hun skal få beholde muligheten til å kunne skrive fritt og føle seg anonym dersom hun kommer hit igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Ja, jeg identifiserte enn venninne ganske så kjapt! Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har sagt noe, men jeg liker å beholde min egen anonymitet. Hvis jeg sier noe vil hun nok spørre hva mitt nick er! Men jeg har vært her inne i mange år og hun er forholdsvis "ny". Men må innrømme at jeg må le litt noen ganger, for ting hun sier stemmer ikke helt med hvordan det egentlig ligger ann i virkeligheten. Men prøver å være bevisst på å ikke svare på tråder hun svarer på eller starter
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Ja, ei Kjente henne igjen på den tråden der man skulle skrive morsomme kommentarer fra mannen sin. Hun skrev der samme der som hun hadde skrevet på facebook. Har ikke nevnt noe til henne, da jeg ikke kjenner henne så godt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Ja,et par stk. En kjenner(kjente) jeg, men har ikke så mye kontakt med henne. Prater om løst og fast om vi møtes, men ikke noe utover det. En annen vet jeg hvem er, men kjenner henne ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Akkurat den siste der om facebook komentaren synes jeg var veldig tynn begrunnelse. Det kan da være mange som kan kommentere likt på facebook en dag uten være en og samme person!?!
Gjest Tale30 Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Jeg fant også frem til en venninne av meg ved å se den samme overskriften her inne som i facebookstatusen hennes. Det viste seg å være en jeg hadde diskutert ganske friskt med i DiB verden, hehe. Jeg har lurt på om mange vet hvem jeg er her inne, for jeg er jo aldri anonym, og alt jeg sier er sant - selv om jeg ikke pleier å legge ut intime detaljer. Skal litt til at ingen har "avslørt" meg dersom jeg har bekjente her inne. Har ofte tenkt på at det hadde vært morsomt å lage en tråd hvor de som ville kunne skrive en setning, for så å skrive den samme setningen i facebookstatusen sin. Da kunne man nok ha fått noen overraskelser når man gikk gjennom vennelisten sin
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Hehe, nei. Ikke akkurat det som ble skrevet der
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er faktisk veldig obs på å ikke skrive det samme på facebook som her. Samme om jeg er anonym eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå