Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Bare legger, lårene har så korte, lyse og få hår at jeg knapt ser å barbere de.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Det kommer litt an på hva jeg skal ha på meg. Før i verden barberte jeg fra tærne til øverst på lårene, så har jeg justert meg til kun den delen av beina som er utenfor klærne. Litt fordi det ikke er mer enn et og annet hårstrå på lårene uansett, litt fordi det tar for lang tid og er ikke verdt det. (hehe, dessuten er jeg gift og kan bare forfalle;P)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Til ca 3cm over kneet. Det er nok, for det er skjeldent man går i kortere skjørt enn det, og fordi det er litt ekkelt om man tar høyere. Desuten vises ikke hår på lårene like godt. Og myke ubarberte hår føles tross alt litt bedre ut enn hår som vokser ut igjen gjør.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 men var det voksing derimot, ville jeg nok tatt det hele.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ganske lite, og lys hårvekst både på legger og lår. Men de synes jo likevel godt ute i sola:) Jeg barberer leggene, "kneområdet" og en cm over kanskje, men aldri selve låret, det orker jeg ikke, og ser heller ingen grunn til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Hvor mye jeg barberer beina? Tja.. Litt nede på ankelen og litt her og der ved kneskålen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå