Gå til innhold

Noen som har hørt om milkband?

Anbefalte innlegg

Når jeg ammet førstemann fikk jeg høre om noen armbånd som skulle gjøre det lettere å huske hvilket bryst en ammet sist, og når. Husket aldri hvilket bryst som stod for tur, nemlig..

Jeg har sjekket på babyshop, men kunne ikke finne slike der. Noen som har hørt om det og vet hvor jeg kan få tak i det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141804603-noen-som-har-h%C3%B8rt-om-milkband/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Det er ganske utbredt. Litt rart om de ikke har det på babyshop, har du spurt? Ellers vet jeg at de babybutikkene jeg går i har det. Burde ikke være så vanskelig å få tak i. Jeg låner av en venninne som fikk tak i det i en vanlig babybutikk. Jeg synes det blir stramt med hårstrikker.

Annonse

Du kan bruke et armbånd som passer og bare flytte det fra den ene hånden til den andre også. Eller sette en liten tråd på bh-stroppen. Finnes mange løsninger hvis man bruker fantasien:-) Personlig slet jeg ikke med å huske hvilket bryst jeg hadde ammet med sist, da det ble stor forskjell på størrelsen og spreng ift hvilket bryst som ikke ble ammet sist.

De selger det på babyshop i Fredrikstad ihvertfall. Rart at Hamar aldri har hørt om det?? Er etter hva jeg har hørt ganske mange som har brukt det, men de kjenner jo hverandre.... Satser ikke på at jeg husker noen ting, synes jeg glemmer fort nå jeg..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...