Gå til innhold

Det er synd på meg.

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Sykt barn men fullt av energi.

Veldig veldig vondt i hodet og langt fra full av energi.

Skrevet

Sender over massevis av medfølelse, web-energi (hvorvidt det lar seg gjøre vet jeg ikke) og trøst.

Ta en Ibux blanda med en Paraset. Sett hyperungen foran en god film med noen kjeks og litt saft. Legg deg på sofa under pleddet. Øv på å si "Mhm" og "ja, se der ja" i halvsøvne.

Ha ene øyet på barnet og andre i hvilemodus. Slapp av.

God bedring!

Skrevet

Det er sjelden jeg har "sykt barn" dager og det er da virkelig en fordel å være frisk selv. Minste hadde omgangssyke for ett par uker siden, dvs.det kom som ett skudd begge veier, og ellers føk han rundt her i storform. Hadde faktisk dårlig samvittighet fordi jeg fikk tatt klesvask og annen vask på en betalt fridag.

Du må drikke mer vann med paracet til. Det bør hjelpe. God bedring.

Gjest sug lut
Skrevet

Ungen bygger avansertlego og har knirkestemme og blanke øyne, men er ellers fornøyd så lenge hun ikke må svelge noe. Vaskemaskinen går på superspeed. Dumme oppvaskmaskinen må tømmes, men hver gang jeg bøyer meg eksploderer hodet mitt så den skal få stå. Kanskje jeg kan vaske alt som må håndvaskes. Det er jo en ide.

Skrevet

God bedring. Jeg får ikke brukt energien min i dag, siden planene gikk i vasken, så jeg sender deg litt av min. :)

Skrevet

God bedring!

Hvis det er noe trøst i at andre har det vondt, så kan jeg fortelle deg at jeg skal på dugnad straks med borettslaget fra helvete. Skjønner ikke hvordan det er mulig at topp tre av verdens kronidioter har greid å flytte til samme sted og attpåtil har greid å havne i styret her...

Skrevet

Hva, er du i styret?

Skrevet

haha, veldig morsomt. Nei, holder meg langt unna det vepsebolet. Plukker heller ut øynene mine med en skje enn å diskutere noe med dem.

Og nå er gubben der ute og holder på isteden for meg, så jeg kan ikke klage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...