Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kanskje jeg gjør feil? Jeg drysser litt av foundationen i lokket, ruller rundt med Kabuki´en (eller hva den heter) og påfører med runde bevegelseri ansiktet som er smørt med fuktighetskrem litt tidlgere. Hva annet skal jeg gjøre?
Hildemor fra vest Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Det samme gjør jeg. Synes ikke du det fungerer da? Hva er evntuelt problemet? Det er viktig at fuktighetskremen trekker godt inn før du sminker deg ellers kan foundationen bli litt "grålig" på enkelte partier. En ren kost er en forutsetning for å legge pen make-up;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har lært at man skal begynne ovenfra og jobbe seg nedover?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hvis du føler du får dårlig resultat er det flere ting du kan vurdere. -Bytte kost om den er slitt/bustete, eller vaske den i litt balsam og la den tørke helt før du bruker den. -Bytte fuktighetskrem om den er for feit eller fungerer dårlig som underlag. -Bruker du for mye pudder på kosten? -Bruker du kanskje feil sort pudder for din hudfarge? Det er også en god ide å peele/skrubbe huden godt, desuten anbefales det at du bruker ansiktsmaske en gang i uka. Og man må aldri legge nytt pudder på gammelt pudder. Ren hud er det viktigste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå