Mammapudding Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Pappan til hun jeg jobber sammen med døde på fredag, og hun er sykemeldt til etter begravelsen som finner sted i neste uke. Hun skulle søke om utsatt frist på bacheloroppgaven vår og veilederen vår mente at sykemelding var det som må til. Noen som har erfaring med dette? Jeg skal selvsagt jobbe med oppgaven som før, men..
NormaJean Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Ja, den ene søsteren min fikk endel utsettelser på oppgaver da vår eldste søster gikk bort. Fikk utsatt noen eksamener også. Tror ikke hun måtte vise frem noen sykmelding, men nå visste skolen veldig godt hva som hadde skjedd da! Slike ting skal være ganske rettfrem å ordne. Men sier veilederen at hun trenger sykmelding så er det jo bare å få en fra legen. Men husk at du blir inkludert i disse utsettelsene da,(søknaden til skolen) slik at ikke du må lide for noen misforståelser.
Mammapudding Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Ja det er jo viktig at de får med seg at jeg er med på en eventuell utsettelse, hun skulle ordne det. Vi har jo fått godkjent at vi jobber sammen, så det bør vel gå greit.
erteposen + 4 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Det hadde vi ordnet siden det er i hennes nære familie, om sykemelding blir levert. Masterutsettelse er mer komplisert, og da må en oftes vente 2,5 mnd. til neste frist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå