Gå til innhold

Jeg har klikket og er i vinkel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Bør jeg trene? Eller bør jeg sitte her?

Anbefalingen var at man burde lea seg og har vært på 5 timers tur tilsammen siden lørdag. Altså. Jeg fikk kink i ryggen lørdag morgen og er akkurat nå noe lutrygget:(

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hm, jeg tror jeg ville gjort kiropraktor om det ikke er noe annet som har virka. Ellers er min vanlige modus operandi v kink følgende:

Stor dose smertestillende+nedkjøling m frosnegrønnsaker

fulgt av

lea på seg.

Men det virker for seint å starte m kjøling. Da ville jeg gått for knekking.

Skrevet

Du bør rusle deg en tur på relativt mykt og litt ujevnt underlag.

Skrevet

Det jeg er redd for er å gjøre vondt verre. Det er direkte plagsomt å komme seg opp av stol og seng og vondt til jeg får gått meg i gang, men når jeg først er oppe går det greit å gå. Kanskje ibux og en sykkeltur er tingen?

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Har opplevd at kiro slår begge veier, men mest riktig vei.

Skrevet

Det gjorde vi både lørdag og søndag. I en fireårings tempo. Mulig jeg skulle latt være høye hæler i konfirmasjonen i går, men skoene var så fine til kjolen.

Skrevet

Hvis du bestemmer deg for sykkeltur kan jeg meddele at de har dødskule sykkelkurver på Indiska, med masse plass til Ibux, Paracet og telefon med nummeret til nødkiropraktoren, om nødvendig.

Skrevet

Jeg er egentlig verre etter å ha stått en fulldag på jobb, ispedd endel tunge løft. Tror jeg sykler en tur for å prøve å få ryggen på rett kjøl. Jeg burde gravd i hagen men tror ikke det er så lurt.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg synes iallefall du skulle ta deg en tur til legen.. Har du skikkelig smertestillende? Hvis du bare har kink må du vel smøre deg med tålmodighet og knaske paracet noen dager, men det er viktig å ikke ha for vondt, for da spenner du deg og ender opp med kink et annet sted. Har du prolaps kan du ha nytte av betennelsesdempende i tillegg til smertestillende, som feks Voltaren. God bedring!

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes dette varer litt lenge, Prekæs? Er det ikke snart på tide å sjekke om det er "bare" en kink?

Skrevet

Jeg skal til legen på mandag som kommer med minstemann og er jeg ikke bedre, nevner jeg det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...