Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Føler meg ferdig med sykehus og sengepost nå. Ikke lyst til mottak eller po/intensiv heller. Har lyst på dagjobb, turnusjobbing med to barn frister ikke... Men uten turnusen tjener men jo latterlig lite som spl! Så poliklinikk og lig. er heller ikke aktuelt. Videreutdanning kanskje.. men vet ikke hva. Jordmor hadde vært gøy, men da har man den turnusen igjen da.. Helsesøster kanskje.. men hva tjener de? Akkurat gått ut i mammaperm med nr. 2 så har tid til å fundere. Tenker på medisinsk selskap eller noe..? Noen med erfaring fra noe annet enn tradisjonelle spl.jobber?
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Er ikke sykepleier selv, men kjenner til disse yrkene: -saksbehandler inntakskontor e.l. -selger i legemiddelindustri (f.eks. stomi-utstsyr, inkontinensutstyr osv) - alarmsentral, men da tror jeg du må ha akuttmedisin. Ta videreutdanning i administrasjon og sikt mot stjernene!
2barns mor Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Bare et lite tips: Utrolig mange medisinkonsulenter som mistet jobben ifbm finanskrisa, så der er det ikke mange igjen, samt at det er veldig utrygt nå for tiden. Kjenner noen som jobber i forskjellige firmaer der, og de er skeptiske.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 En jeg kjenner tok mastergrad og ped og underviser nå på høyskolen (sykepleiestudenter) og har lønn på rundt 450 000 kr i året.
1881 Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Jeg jobber nå deltid for et forsikringselskap med og foreta risikovurderinger i forhold til helseforsikringer. Har jobbet fulltid før, men pga videreutdanning så var jeg ikke intressert i fulltidsjobb der mer! Tjente ca 680.000 i året på fulltid.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2010 680 000? Det var jo veldig bra, som helsevurderer? Noen provisjons-ordning da eller? Vet om selgere i med. selskap som tjener såpass og ++ Men da hart de mye ubekvem arb.tidog mange reisedøgn. Ønsker meg 8-16 jobb i oslo-omr. og rundt 400 000. Takk for svar! Kom gjerne med mere tips!
Lykke X 4 Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Helsesøster er GRISEVANSKELIG å komme inn på. Er stort sett bare 40 åringer som kommer inn med laaang og relevant praksis, gode karakterer og videreutdanning.... PPU, praktisk pedagogisk utdanning kan gi deg jobb på skole f.eks på helse/sosial på videregående. Som saksbehandler ved forvaltningskontor i kommunen. Ta lederutdanning. Jobbe som avdelingsspl el. Jobber du for legemiddelfirma er sjansen stor for mye reising...
NormaJean Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 du bor i oslo? http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=21262844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå