Lulu♀♂♀ Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hva spiser dere når og hvor ofte trener dere hva? Jeg har 2 barn hjemme, en på 21 mnd og ei på 10 uker. Jeg tenker å komme litt og litt i gang med trening og sånnt, men har planer om å satse på det hele etter at han på 21 mnd har begy på barnehagen, men det er i august da, det er kanskje litt lenge til?
thricane Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 jeg har en elendig forbrenning, kan ikke spise brød, da mister jeg ikke et gram uansett om jeg holder med under kalorigrensa eller ikke. kroppen min har spart på alt siden jeg fikk snuppa. jeg bruker måltidserstattere som proteinbarer og shake på mellommåltidene, og spiser lunsj og middag som vanlig. spiser meste av middagen og lunsjen som salat, grønsaker og omelett. bruker mye kylling og fisk til middag. bruker i tillegg fibertilskudd. går litt turer og trener enkle øvelser hjemme, som sit ups osv. har gått ned 5 kg siden nyttår.
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 For varig vektendring er endring av livsstil nødvendig. Finn noe du kan leve med! Vektklubb.no gjør det oppmerksom på "fellene" ifht kalorier ikostholdet ditt og er veldig oppdragende. Har gått ned 13,5 kg siden nyttår og er nå normalvektig. Husk at det du putter inn, må også ut i form av energiforbruk. Det kreves altså aktivitet i tilegg til et magert kosthold for å komme i mål. Hvis du ammer, så må du være forsiktig med nedgangen, men det er jo ikke noe i veien for å begynne å legge om livet allerede nå!
erteposen + 4 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg tar de siste kg. nå, og spiser rundt 16-1700 kalorier. Litt mer om tvillingene ammer mye og så spiser jeg ekstra om jeg trener eller går lange turer. I dag, uten trening, kommer jeg til å spise: Frukost: 2 brødskiver, helt grove, med 1 hardkokt egg, philidelphia light, litt sennep og paprika. Mellom: 2 gulrot. Lunch: 35 g. havegryn med skummakultur, 2-4 hakka mandler og et par spiseskeier frossne blåbær + en halv skivet banan. Mellom: 1 eple eller 1 knekkebrød med lettost. Middag: 1 kopp naturis, 1 stk. stekt torsk, 1 porsjon brokkoli, salat med paprika, spirer osv. og yoghurt naturell smakt til med sitron, salt, pepper, litt sukker, frisk basilikum, sitronskall. Dessert: et lite glass med smoothie av frossen bringebær, banan, appelsinjuice og litt honning. Kveldsmat: 2-3 knekkebrød med magert pålegg. Jeg planlegger hva jeg skal spise, det kan du gjøre gjennom g.r vektklubb gratis. I dag skal jeg ta en liten joggetur på ca. 25 min, skal ikke ut med vogn, og spiser sikkert litt mer kveldsmat. Magre proteinkilder, magre melkeprodukt og fornuftige karbohydrater fungerer for meg.
Mamma+2 Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Vekt er et problem...grøss....eneste måten som har fungert på meg- og da gikk jeg faktisk ned 28 kg...det er lavkarbo...kutte ut brød, potet, pasta, ris....og prøve unngå mye søtt.... Gikk som en drøm når jeg kom inn på det sporet...nå har jeg forsåvidt sporet av litt...og vips så har det sneket seg på 3 kg...merker jeg blir stresset av det...så må nok være streng igjen.....evig kamp...
CMH Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har begynt på go123 Vet ikke om det funker, håper det Skal trene flere dager i uken i tillegg. Da erstatter du den første uken 3 måltid med go123, spiser to vanlige måltider. Andre uken 2 go123 måltider + 3 vanlige. Cluet er at man skal spise 5 ganger per dag for å øke forbrenninga. Så trapper du gradvis ned på måltidserstatterne. Har spist en smoothie fra go123 idag og en bar. Føler meg faktisk mett! Trent en time har jeg og. Med go123 følger det med tips til måltid du kan spise utenom også får man gratis oppfølging om man ønsker tror jeg.. Jeg har bestilt for 10 uker, så om jeg greier å gå ned 0,5-1 kilo i uken er jeg fornøyd..
mastermind Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Er ikke enkelt. Men nå har jeg omsider gått ned litt. 10 uker nå og 4-5 kg. Ikke så veldig mye, men såpass at det motiverer. Synes ikke selv at det viser, men i dag sa vaktmestern på jobb at nå kunne jeg ikke krympe mer. Litt merkelig fyr, men tar til meg det jeg kan Begynte med 30days kuren, noe tablettgreier. Har ikke troa på sånt, men var bare for å ha en motivasjon. Placeboeffekten kunne jo hjelpe. Til frokost og lunsj spiser jeg to ryvita knekkebrød med smørost. Til middag spiser jeg mye, men sunt. prøvde å unngå for mye karbohydrat, og velge sunne ting. f eks kyllingfilet og wokgrønnsaker. Har ikke trent. Kuttet ned på sjokoladen Kost meg med grønsaker og dip, nøtter osv. Siste ukene har jeg spis både junkfood, potetgull, sjokolade osv, har ikke tenkt på å vere sunn i det hele tatt, og likevel gått ned. Skal jo ikke gå ned for mye for da går en bare oppigjen. Men tenker å vere sunn nå før vi satser på nr2 etterhvert. Mens jeg går gravid er det mye enklere å spise sunt synes jeg.
Ksenia & Anjem Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Er medlem av vektklubb.no , har gått ned 10 kg på 3 mnd...skal ligge på 1300kcal om dagen, men spiser ikke mere nn ca 1000kcal. trener aerobic hjemme og trener på jobb. blir 4 dager i uken.
Villa Perlesukker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Slanket meg fra 79 kg til min vanlige vekt på 49 kg etter hver fødsel. Kun normal mat, null godte, ikke brus og trening 2-3 ganger i uka samt 2 gåturer. Litt godte og brus i helgene. Satte meg et mål på 1 kg i uka men greide 1,5-2 kg hver uke. Lykke til
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har gått ned 3 kg på 3 uker, og er veldig fornøyd nå. Bruker Grete Roede metoden, du kan melde deg i vektklubben.no (gratis i motsetning til vg siden) og melde deg på internettkurs hvis du trenger hjelp (absolutt ikke gratis, men anbefales!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå