Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Ringte for å bestille timp hos fysioterapi, fikk time ganske fort..men fikk beskjed om å ta med noen ting..husker ikke hva i farten..tror det var tre ting han sa..shorts, laken? og en ting til?? noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har med et håndkle til å ligge på, jeg ligger i bare trusa jeg da + genser. Spørs jo hvor problemet ligger, men shorts er sikkert greit. Så har jeg hatt med røntgenbilder. Ellers ingenting.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 kanskje bedre med et stort håndkle ja, for å ligge på shorts var forde han skulle undersøke kroppen for å se om nakkeproblemene kom fra andre steder..forsto jeg hvertfall..han vil vel ikke ha meg inn i string trusa.. hehe.. kanskje det var henvisningen han mente da..den siste tingen..satser på det..er vel ikke noe annet som jeg kan komme på hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Ja rekvisisjonen må du ha med:-) Er det en mannlig fysioterapaut er det greit med shorts;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 jepp bra han sa det da jeg ringte..for jeg hadde no aldri i verden kommet på å ta med shorts..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå