Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 JA nå skal jeg lage krangle innlegg, med overlegg!! Jeg VIL høre folks meninger, sinne og (ir)rasjonelle tanker om: Barn som blir født inn i dårlige familieforhold! I dårlige familieforhold leger jeg: *mamma og pappa kjenner hverandre knapt, de lagde barnet på en fyllefest. *skilte foreldre som ikke klarer å sette sine egne meninger på gangen for at barnet ikke skal bli en drakamp mellom mor og far *jentunger som skaffer seg unger fordi de vil ha levende dukker, og som ender opp på sosialstønad, eller legger ansvaret på sine foreldre *Damer som lurer på seg unger fordi vil være alenemor *fedre som ikke ser at siden han var med på å lage ungen, så må han også være delaktig i snavaret *foreldre som presser egne snevre meninger og holdninger på barnet, som rasisme, mobbing av andre mennesker osv *Foreldre som ikke ser at de forer ungen opp elefantstr, bare fordi de vil at ungen skal få den maten de vil *foreldre som ikke setter strenge nok grenser, og ender opp med barn som ikke eier foleskikk sååååå, la kranglingen begynne! tviler på at jeg får noen "jeg er så enig" svar, siden folk har vanskelig for å se at det ikke er snakk om alle unge mødre, alle skilte foreldre eller alle barn med holdningsproblemer... Det er snakk om foreldre som skaper problemer pga egen idioti!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå